Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak hodně dobrých sousedů. Jsou nad zlato. :-)

5 0
možnosti
Foto

I Tobě. Na všech Tvých kontinentech. R^

0 0
možnosti
Foto

R^Krásný příběh. A život jde dál...

1 0
možnosti
Foto

Ano, jde...a nově začíná a mně ti to tentokrát tak nějak dojalo. Ten dům potřebuje rekonstrukci, co si budeme povídat, nebude to nic levného. A oni už tam bydlí bez všeho současného komfortu...ale sami se sebou.

No jo...

Díky, Klárko, že se ti to chtělo číst.

2 0
možnosti
DP

Už všichni tady na diksusi stačili říct to, co bych chtěl říct já, nebudu tedy opakovat a tak jenom obrazemR^ a také díky

1 0
možnosti
Foto

Moc děkuji naopak Vám. Tohle není "sexy téma" u kterého by se dalo vztekat a rozhořčovat. Tak R^, že jste přišel a pobyl.

0 0
možnosti
Foto

I já, Jani, děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Je mi potěšením.

0 0
možnosti

Pěkné novoroční zamyšlení a rozjímání nad životem...

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marie.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc, Šárko. Ale to spíš oni všichni, ti minulí i současní. Protože dokud se znovu začíná je svět ještě pořád celkem v pořádku. A já prostě věřím, že prostor má jakýsi punc paměti. Svoji energii...

Ještě jednou díky.

3 0
možnosti
Foto

To je moc pěkné, Jano. Takže karma a hodně radosti s novými sousedy. R^

4 0
možnosti
Foto

My jsme takoví pavouci, co si zalezou na zahradu, tak věřím, že nás ani nezaregistrují, ale já určitě vždycky kouknu, jak se jim vede :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Jani, to je moc hezký článek:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzo, od Tebe to zvláště těší. :-)

0 0
možnosti
MP

Pěkné.Je to podržení vánoční pohody do naší rozjitřené doby.R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Michaeli. A mám radost. Právě tak jsem to totiž včera vnímala a mám z toho takovou tichou radost.

A mimochodem, Vaše jméno dostal náš úplně maličký vánoční vnouček. Zítra mu bude týden.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.