Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Já si ještě musím počkat.:-)Ale těším se.

0 0
možnosti
Foto

Ahoj, Bohunko :-). Doufám, že máte krásné léto :-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, Dano :-)

0 0
možnosti

Všechno je jak má být. A Maja se má jako princezna:-))

0 0
možnosti
Foto

Zrovna mi vysvětluje, že má v hlavě toho moc... Povídání, písničky...

0 0
možnosti
Foto

Nádherné "babičkovské" povídáníR^. Vysvětlivky v závorkách nebyly nutné;-D, kdo měl nebo má vnoučata, rozumí. Myslím Jano, že životní rovnováhu máte skvělou.V

0 0
možnosti
Foto

My máme, Jiří, v souladu s Majou, rovnovázu:-)

1 0
možnosti
Foto

rovnováha je důležitá ve všech směrech, napříkald já jsem sebou praštil o zem na žateckém srazu a mám dodnes pozústatky:-)

0 0
možnosti
Foto

Rovnováha je důležitá...VR^

0 0
možnosti
Foto

Rovnováza, Pavli. Hlavně ta rovnováza :-).

1 0
možnosti
Foto

VNádherně napsáno i prožíváno.R^ U nás brebentí Honzík, ale zatím nerozumíme...ale to přijde a dozvíme se toooolik věcí, jako ty;-D

0 0
možnosti
Foto

Ještě mu není rozumět... Inu... Buďte rádi :-)

0 0
možnosti
Foto

Snažila jsem se malému vysvětlit, že za chvíli bude mít doma něco tak úděsného, jako bývala (ještě před jeho narozením) jeho máma. On se mnou teď nechce nic mít.8-o;-D

1 0
možnosti
Foto

Tak nevysvětluj :-))). Není třeba o každé katastrofě vědět předem :-))))

1 0
možnosti
Foto

R^Jani,díky za milou ukázku, co nás čeká s Tomíkem. Jsou mu dva měsíce a už špulí pusinku a zkouší povídat. Mám pocit, že se klube " druhá Maja", která se v životě rozhodně neztratí. :-);-)

4 0
možnosti
Foto

No to bych vám moc přála, protože je to legrace. Ani si ty "špeky" nestíhám pamatovat, jak z ní rychle padají :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.