Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To jsou krásné chvíle, viď? Užívejte si to, může být, že v pubertě náhle zmlkne a nedostanete z ní ani slovo;-D.

Ty dětské myšlenkové pochody mě nikdy nepřestanou okouzlovat.

1 0
možnosti
Foto

Zdeni, máme ta dětátka tři, jsou od sebe deset let...ono to půjde postupně...

Moc díky, že ses stavila.

1 0
možnosti
DS

Jak já Ti rozumím :-). Užívejte si, Jani :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, děkuji. Užíváme :-), máme to o to jednodušší, že ji můžeme vrátit :-) a pak sebou praštit na gauč :-).

0 0
možnosti
Foto

Vnoučata do šesti jsou životabudičem, pak nám je bere škola R^R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Vítej, Horste. Kdyžtak se budeme se školou trochu přetahovat :-)

0 0
možnosti
IL

My jsme take z vnucky vycerpani a to uz je ji pres devet. Myslela jsem ze to bude lepsi, take mele a mele, hraje hru, mele a mele.... Ale kdyz s nami neni, jako tento tyden, tak nam chybi... Moc krasne napsanoR^R^R^VVV

2 0
možnosti
Foto

Ony asi mají takový program. Mluvit, mluvit a mluvit. Aktualizuje se to až v pubertě výměnou za spát a spát a spát :-).

Užívejte si :-)

1 0
možnosti
Foto

R^To je takova zivotni krasa, JaniV:-)

1 0
možnosti
Foto

Je, Honzo. Působivá.

Užívejte si taky a pozdrav posílám i Soni.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.