Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DK

Jak rekl novy GR. I kdyby dorucili 90% baliku v poradku, je to stale malo, protoze tu bude 30-35tis. lidi denne, kterym balik v poradku nedorucili a to je moc.

A ja dodavam, ze tech 90% se az na vyjimky skoro s nikym o teto "samozrejmosti" nepodeli, ale z tech 10% treba jen desetina svou logickou nespokojenost sdili s mnoha lidmi. A to pak vytvari dojem, ze pomer je spis opacny.

2 0
možnosti
Foto

To jste řekl hezky. A hlavně pravdivěR^

0 0
možnosti
Foto

Musim pochválit nápad pošty- vyzvednutí na sms kód. Neskutečně to urychlilo odbavení.R^

2 0
možnosti
Foto

Také se přidávám k pochvale ČP, respektive naší paní pošťačky. Příhoda, kterou popisujete, je díky ní pro nás běžná věc. Pokaždé je to o konkrétním člověku:-).

S poštou jako institucí jsem také spokojená, balíčky mi chodí včas, bez problémů i posílám cokoliv, je pravda, že bych uvítala nižší poštovné. Když e-shop nabízí více dopravců, vybírám si poštu, dokonce mě i dokáže odradit od nákupu, když pošta chybí. Je z dlouhodobé zkušenosti pro mě nejpohodlnější možností doručení.

2 1
možnosti
Foto

Já už se vyhýbám eshopum,kde mají pouze PPL. Zlatá pošta.

1 0
možnosti
Foto

No tak to jste měla štěstí, že se ve vašem obvodě nepotýkají s nedostatkem zaměstnanců. To já si musela pro svoji dobírku zajít osobně na poštu a na dotaz, proč tomu tak je, když mám za dodání zaplaceno k dopravě 40kč, mi bylo řečeno, nemáme auto a to beze slova omluvy za špatnou službu. Uvolnila jsem místo dalším nespokojeným zákazníkům a odešla jsem s rozhodnutím, nikdy více.

Od té doby používám jiné společnosti a jsem spokojená a to nejen s vymezením času, ale i se samotnými zaměstnanci, kteří jsou milí, usměvaví a vstřícní.

0 0
možnosti
RC

Dobré sci-fi. Na naší planetě to vypadá trošku jinak. Vždycky.

0 0
možnosti
Foto

Třeba od nás vyběhne nějaká infekce dobře odvedené práce až k vám. Kéž by.

Zatím se držte. R^

0 0
možnosti
Foto

:-)Jen víc takových pochval,Jani.

2 0
možnosti
Foto

J81a94n93a 53M12a71j73o80v66á

30. 11. 2018 23:38

Ani nevíš, jak ráda jsem to psala a jak na tebe myslela. Měla jsi škytavku?;-);-);-)

1 0
možnosti
Foto

J79a54n 41A72n56d94r82l72e

30. 11. 2018 22:39

R^:-)

posta jako instituce je ve srabu, a postaci za to muzou jako ti posledni...:-(

1 0
možnosti
Foto

J48a16n 30A41n43d30r30l56e

30. 11. 2018 22:46

a jeste mi napadlo, ceska posta ma nekde na svych strankach akci PRIBEHY Z POSTY ten Vas by se v te planovane knize urcite vyjimal, co to zkusit? Nasel jsem si to a staci clanek poslat sefovi odboru na: prezident@fvczr.cz , :-)

1 0
možnosti

I46v71o 94Ž75á28č19e44k

30. 11. 2018 22:29

Já mám dobré zkušenosti s Českou poštou a naopak mám špatné zkušenosti s jinými přepravními službami. Ale tohle se tady snad ani nesmí napsat, že?

2 0
možnosti
Foto

J43a14n83a 54M98a68j89o36v79á

30. 11. 2018 23:42

A proč by se nesmělo? Zrovna u mne můžete co chcete a je to naopak vítáno, Ivo, stejně jako vy :-).

Mám prostě svůj včerejší příběh :-).

0 0
možnosti
RK

Viděl bych to asi takhle: jako vždy a všude existují lidé, kteří chtějí udělat něco, co by možná běžně měli nebo snad i mírně nad rámec svých povinností, stejně jako existují jedinci, kteří si řeknou, co je jim do neznámých anonymů a svou práci si ulehčí. Někdy padneme na jedny, jindy na druhé. Ostatně jeden moudrý člověk kdysi řekl větu, která platí a stále se o ní přesvědčuji: "Není špatný nebo dobrý režim, vždy jsou špatní nebo dobří lidé, kteří ho dělají".

1 0
možnosti
Foto

J96a47n74a 72M96a65j10o77v15á

30. 11. 2018 23:44

Naprosto s vámi souhlasím. Téměř vždy rozhoduje osobnost konkrétních lidí a jací jsou oni, takové jsou příběhy :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Pro pana pošťáka. Taky jsem jednou málem utrpěla šok, když mi řekl, že teda objede zbytek a po pátý, než pojede zpátky na poštu, mi balík přiveze. Většinou "já sem tam teď, nazdar bazar".:-P A to bydlíme skoro za rohem od pošty. Máma má domluvený s pošťačkou, že jí balíky nechává na družstvu u sekretářky.

2 0
možnosti
Foto

J57a78n49a 86M96a71j49o52v83á

30. 11. 2018 23:45

Ale byl to hezký šok, že? R^

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.