Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

My máme takové pošťačky normálně. Když jsme byli na chatě bez auta, tak nám to strčily na zahrádku a dokonce pod střechu.

1 0
možnosti
Foto

J47a13n92a 68M20a64j69o83v89á

30. 11. 2018 15:34

Paráda, když jsem to psala, doufala jsem, že se někdo s dobrou zkušeností objeví. Takže dneska jsi vítaná dvakrát :-)

1 0
možnosti
Foto

J71a61n 89P42r54a52ž26á91k

30. 11. 2018 15:26

R^Hezké, Jani. Možná trochu výjimečné, ale to bude tím, že spíš než o přepravní firmě je to o konkrétním člověku. Jako ostatně ve všem:-)

2 0
možnosti
Foto

J97a31n50a 47M64a32j86o57v78á

30. 11. 2018 15:30

Vítej, Honzo.

Jasně, že je to o lidech. Tak i proto si tenhle, co klidně dělá věci líp než "hladina jeho prostředí", tu pochvalu ode mne zaslouží. R^

1 0
možnosti
JV

Nějaký politik, možná, že i TGM, kdysi prohlásil: To je zvláštní, že když konečně někdo udělá něco tak jak se má, tak jsou všichni ihned dojatí. Jako filatelista nemám s poštou dobré zkušenosti. Mimo hlavní filatelistickou přepážku v Praze na jiných poštách žádné hezké známky neseženete. Naštěstí jezdím často služebně do Prahy, tak se stihnu zásobit. Když dopis vyzdobený hezkými známkami donesu na mimopražskou poštu, tak mi jej odmítá úřednice převzít, protože tvrdí, že je ofrankován bezcennými reklamními nálepkami, které nikdy v životě neviděla. Česká pošta je taky jedna z nejdražších v Evropě přes skutečnost, že naše platy patří v Evropě k těm nejnižším. Dopis od nás do Evropy stojí 35 Kč, což je skoro 1,50 eura. Dopis k nám z Rakouska stojí 90 centů. Ze Slovenska 1,10 eur, z Německa, Belgie, Itálie, Nizozemska nebo Francie většinou 1 euro. Česká pošta si zřejmě myslí, že Češi berou více, než Rakušané. Chápu, že facebook a mail téměř vygumoval listovní zásilky, ale dostat dopis s drobnými dárečky je úplně něco jiného, než mail. Mailem známky do sbírky taky nikomu nepošlete. Nad službami České pošty by Rowland Hill hořce zaplakal.

0 0
možnosti
JS

:) možná by toto mělo být povinné školení pro Českou poštu

https://www.youtube.com/watch?v=G3eVpjHB8Gk

0 0
možnosti
JS

Zázrak! :-) Zrovna ve středu jsem se rozčílila jako nikdy a napsala na ČP stížnost. Objednávala jsme cosi pro firmu, také na dobírku a jeden den mi volá recepční, že kromě dopisů tam mám papír že máme na poště balík, ještě bych řekla OK, třeba přijel pozdě, když už tu nikdo nebyl, ale žádný telefon, žádná sms, či mail, prostě najednou ta výzva, na které ještě stálo, že ZCELA VÝJIMEČNĚ nebyl balík doručen! To mě málem vezli! ;-D

0 0
možnosti
Foto

J19a10n17a 60M38a86j18o98v13á

30. 11. 2018 14:58

Nejspíš vyrobím pochvalu, když je ten důvod :-).

Vaše zkušenosti, jako asi každý, znám taky.

0 0
možnosti
Foto

Moc se neradujte, u nás byl taky takový pošťák. Když nabídl poprvé, že přijede po půl šesté, až budu doma, myslela jsem také, že je to vtip a když jsem to vyprávěla v práci, tak mi nikdo nevěřil. Pak se to ještě několikrát opakovalo a pak konec. Pošťák odešel jinam, asi za lepším a my už jsme zase ve starých kolejích. ;-(

0 0
možnosti
Foto

J71a67n43a 19M21a86j39o97v21á

30. 11. 2018 14:32

Však to beru tak nějak rezervovaně a příště budu zase čekat lístek ve schránce. Ale stejně to bylo prima včera.

0 0
možnosti
PV

No já mám poněkud opačnou zkušenost s balíkem na poštu. Ve středu jsem dostal výhružný e-mail, že mám od pondělka uloženou zásilku a jestli si ji do následujícího pondělka nevyzvednu, bude odeslána zpět odesilateli. Jen mi nějak zapomněli poslat upozornění o uložení zásilky a přišla až upomínka. Prý to dělá nějaký robot. Hm, tak asi špatně profouknuté dráty.

0 0
možnosti
Foto

J20a46n87a 40M37a78j47o14v33á

30. 11. 2018 14:35

Jo, říkala jsem Pošťákovi, že mi upozorňovací sms, že balík převzali, přišla před několika hodinami a taky mne ujistil, že to posílá stroj, že on radší telefonuje. A máte pravdu, taky se mi stalo, že jsem čekala balí, ve schránce ani v emailu nic a najednou byl zpátky u odesílatele, aniž bych o něm věděla. Tak to jsou pak ty příhody s vykřičníkem.

0 0
možnosti

Musím říct, že Českou poštou mám dobré zkušenosti. A to.jak v Praze, tak kousek za Prahou:-)))

Ochotní doručovatelé, kteří pracují bezchybně. Dostanu avízo, že pošta převzala balík, a druhý den ho doručí.

Jen mi někdy vadí velké poštovné, a to pak volím doručovací firmu.

3 0
možnosti
Foto

J70a49n33a 23M91a93j54o11v63á

30. 11. 2018 14:30

A to je dobře, že je u vás ta naše výjimka věcí obvyklou, to znamená, že by to mohlo jít časem i jinde :-).

Poštovné je kapitola sama o sobě, ale když už je, tak by ta služba měla fugovat. Tak jako včera můj Pan Pošťák.

1 0
možnosti
Foto

I48v18a69n 72V22e62s35e79l12ý

30. 11. 2018 14:12

Závist je špatná vlastnost přesto se přiznávám - závidím vám a doufám za vás, že vaše pochvala poště ztratí s dalšími balíčky ten otazník.

Bohužel moje poslední zkušenost s poštou, desátá negativní v pořadí, je taková, že potom, co jsem byl mimo domov a pošta nic nenapsala a po návratu byl ve sledování zásilky jen pět dní starý zápis mi za hodinu přišla SMS, že si balík mám vyzvednout na poště. To jsem udělal a jediné plus bylo, že tam nebyla fronta což není běžné. Druhý den byla ve schránce " Výzva k vyzvednutí zásilky u které nebyl výjimečně vykonán pokus o dodání do místa uvedeného v adrese z důvodu: " a za tou dvoutečkou o řádek výše číslo 137. Co znamená to číslo to nevím. Takže u nás pošta již rezignovala na svoji práci - tato výzva je již třetí z těch deseti zmíněných balíčků a jednou jsem cestou z pošty potkal listonošku, která mi chtěla předat zprávu, že ten balíček co jsem nesl si mám vyzvednou a já ji řekl, že to má hodit do kanálu takže to možná bylo potřetí a popisované už počtvrté.

1 0
možnosti
Foto

J81a42n48a 35M74a68j41o41v62á

30. 11. 2018 14:27

Nad tím otazníkem jsem váhala, ale nakonec jsem ho tam potřebovala dát. Přece jen je tenhle pošťák výjimka výjimkovatá. A prý ani nevadí (říkal), že je zima. Dokud je sucho a nenamrzají silnice, není důvod kazit si náladu. Jinak mám samořejmě podobné zkušenosti jako Vy, jen tu pošťačku nepotkávám, protože bývám v práci. Ale ta je prý taky fajn. Tak snad se blýská na lepší časy a bude se to šířit. :-).

Děkuji, že jste se zastavil.

0 0
možnosti
Foto

H46a16n94a 93V20l80k77o70v22á

30. 11. 2018 14:11

Inu, mám s Českou poštou obdobné zkušenosti jako většina občanů ČR, např.letos o prázdninách jsem překročila rychlost v malém městečku - když mi přišel doporučený dopis, tušila jsem z adresy odesilatele (městský úřad...) o co jde a po předešlých zkušenostech s ČP (běžně mi házejí do schránky doporučené dopisy - třeba bankovní kartu a PIN- mé dcery, která u mne již několik let nebydlí) jsem nechtěla čekat hodinu na poště (bydlím na Brno - střed....) a čekala že mi účet vhodí dle zákona po uplynutí lhůty do schránky. Nehodili.

Podklady pro platbu pokuty jsem si musela zjistit sama...

Nicméně jednoho pošťáka taky musím pochválit. Jednalo se o službu Balík do ruky a přebíral auto na odpolední směnu. Tak jsme se (na rozdíl od jiných jeho kolegů) domluvili přesto, že jsem mu rovnou při prvním telefonátu navrhla ať to nechá na poště, že budu doma až večer.

0 0
možnosti
JS

Jani, moc pěkné :)

Moje včerejší zkušenost s Balíkem do ruky se nazývá "Výzva k vyzvednutí zásilky, u které nebyl výjimečně vykonán pokus o dodání do místa určeného v adrese z důvodu:

....

Jakýkoli důvod neuveden. Zuřila jsem jako tajfun. V pondělí mi prý určitě balík doručí...

Takže gratuluji k pošťákovi. Zřejmě světlá výjimka :)

1 0
možnosti
Foto

I11v63a40n 78V98e93s45e74l63ý

30. 11. 2018 14:19

A já myslel že je to výmysl naší pošty takže možná celopražská možná celorepubliková záležitost přiznávající že pošta nedělá to za co dostala zaplaceno. Pokud bych já posílal balík do ruky byl by o třicet korun dražší než ten na poštu, který z toho do ruky pošta tak ráda dělá. Samozřejmě ti smluvní odesilatelé to mají jinak.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.