Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jani, děkuji za před obědovou procházku naší krásnou zemí. VVV

0 0
možnosti
Foto

Já děkuji, že ses tady zastavila :-)

0 0
možnosti
Foto

Mraveniště je luxusní. Nedávno jsme vezli psa k ČB a jela jsem přes jih Čech po hodně dlouhé době. Fascinovalo mě, jak jsou vesničky upravené, skoro do každé vedly koleje a v každé byl minimálně jeden radar ;-D

1 0
možnosti
Foto

Dneska jsme cestou mezi rozhlednami zobali jahůdky a tam byla snad tři tak pěkná mraveniště :-). Rakušáci mají prostě "v rychtyku" i ty mravence. A vesničky jsou fakt pohádkové. Tedy ty, co přežily všechny ty odsuny a hraniční pásma...z toho mne pro změnu trochu mrazí.

Díky, že ses zastavila.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Dano, myslím, že byste si bylinky pěkně užila.

1 0
možnosti
Foto

Jani,ještě dovolenkujete?:-)

Byla jsem v ČK před 10 lety,je to nádherné město. A bydleli jsme přímo v centru,hned u řeky. Ale ja tam byla s holkama pařit,tak jsme davy tolik neresily. Ted už by mi to vadilo také,cim jsem starší,tím jsem horší.:-)

1 0
možnosti
Foto

Já to mám odjakživa a Potomek byl v děsu, sotva jsme vyšli ze zámku. Mám ti pocit, že tady by to pro Tomáška bylo přímo léčivé...

1 0
možnosti
Foto

To jsou ale krásná místa. A ty hříbky, a sympatický rozcestníček, a bylinková zahrádka a... bože, tam musí být příjemně!R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Zdeni, zrovna na Vás by tady čekala krásná místa na koukání i na čtení :-).

1 0
možnosti
Foto

R^ také bych si nechala líbit takové krásné místo a jistě dobré pivo:-)

1 0
možnosti
Foto

Myslím, že kdybys byla s námi, viděli bychom Tě jen u snídaně. Tolik půvabů je tu k focení...

1 0
možnosti
Foto

To je krása a ty hříbky!!!;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Vždyť ty to máš, Jíti, doma :-)

1 0
možnosti
Foto

No tohle, blogožrout mi sežral příspěvek. ;-€

Tak aspoň R^ (já už si stejně nevzpomínám, co v něm bylo) :-)

0 0
možnosti
Foto

Honzo, jestli to měl být nějaký mravenčí dopočet tak to napiš rychle, ať si prodloužím dovolenou :-)

0 0
možnosti
Foto

Jani, moc děkuji za fotoreportáž i z míst, kde jsem fajt nebyl.

0 0
možnosti
Foto

Díky Pavle :-), je to tady trochu jako na prázdninách u (abstraktní) babičky.

1 0
možnosti

Naprosto luxusní blog! Jo, máme to tu krásné. Díky za zaznamenání, Jano! Jsem ráda, že jste zvolili takové místo.

1 0
možnosti
Foto

Kájov si našel nás a mám dojem, že to může být déledobější láska :-). Děkuji, že ses stavila. Mimochodem, Eda by se tady nestačil divit -tady je zvířátek :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.