Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Krasny vylet, Jani, tesim se na dalsi reportaz:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Honzo, vynasnažím se, je tady doslova blaze. Jen na tabletu svádím velké boje s fotkami, nenapadlo mne, že se mi bude chtít psát :-)

0 0
možnosti
PK

Pěkná procházka. :-)

2 0
možnosti
Foto

Jeeee, vítej, moc díky. A nezapomeň, u mraveniště doleva :-)

0 0
možnosti
Foto

R^V Krumlově jsem nebyla ani nepamatuju, a když si představím ty davy, asi si to rozmyslím.;-D Ty ranní běžce obdivuju, touhle dobou ze sebe použitelný výkon prostě nedostanu.:-P

1 0
možnosti
Foto

Chtěli jsme tam vzít synečka, když už jsme tak blízko a tohle bylo fajn. Je pravda, že pohyb lidi v centru je zničující. Ale ta bylinková zahrádka byla kouzelná :-)

1 0
možnosti
Foto

moc pěkný výletR^-jak se znám vyrazila podle ukazatele "tudy ne":-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji za návštěvu.

0 0
možnosti
Foto

I24v86a69n 48M47a59r98e76k

3. 7. 2018 20:24

Krásné a karma R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji Vám, že jste se s námi prošel :-))

0 0
možnosti
Foto

Je smutne, ze si na jihu Cech davate pivo z druheho konce republiky.

1 1
možnosti
Foto

My jsme nijak nehledali, prostě jsme ho potkali na odchodu ze zahrad. Znalci to určitě uměli vyřešit lépe. Díky, že jste se zastavil.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.