Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

mimochodem znamy mi rikal ze jeho kamarad take takto fotil ale nemel povolenii a pokuta byla mastna 20 000, muzete fotit pro sebe ale nesirit

0 0
možnosti
Foto

To je parádní hračka:-)R^ A tou zahradou jsi mě namlsala, v květnu nás tam máš;-)

0 0
možnosti
Foto

Seběhni z kopce, je to tady hezké i ze země :-)

0 0
možnosti

J49a95r42a 60R79a95n60k

5. 1. 2016 2:23

Jste prvniR^ At zije pokrok!! Libi se mi i konec pro Honzu:-)

1 0
možnosti
Foto

Dneska mi bráška psal, kde všude byl fotit, jenže beze mne a on zas nějak nepotřebuje ty blogy. Tak nevím, snad se ještě povede :-)

0 0
možnosti
Foto

Davide, vy tady? Vítejte, děkuji za návštěvuR^

0 0
možnosti
Foto

Jani, super nápad a vůbec krásný blog...R^:-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ještě "vyžehlím" fotky náměstí a bude dodronováno :-(

1 0
možnosti
Foto

R^:-)Pěkné záběry. Ze země to tak nevynikne. Ale nemají ti králíci nějak malou tu klícku?;-)

2 0
možnosti
Foto

Není dovnitř vidět, tak hloubku nedokážu odhadnout. Původní kopec byl prostě protkaný chodbami a byl celý králičí. Dneska už to tak prý nejde.

2 0
možnosti
Foto

Hezký, byla jsem tam - hodně jar zpátky, zážitek, ale tady je vidět, proč chce hrdobec vzhůru k nebesům ... a jak koukám , je tu i jeden novodobý Neruda v diskusi. Krása,R^ Jano, dobrý nový rok:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, z některých výškových pohledů se dělá až mdlo. To jsou ty fobie, ale zase ty pohledy jsou netradiční a zajímavé.R^

2 0
možnosti
Foto

Naštěstí jsem do té výšky nemusela sama :-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.