Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Vítejte. A děkuji.

0 0
možnosti
VV

Gratuluji. Ja se s tou potvorou zatim nedokazal vznest vice nez metr nad zem.

1 0
možnosti
Foto

Brácha říká, že to je tím "aparátem", že se řídí sám. Já s tím nelítala, měla jsem "plný brýle" toho, abych pochopila, jak se natáčí objektiv a jak fotit. Pilot by ze mne asi nebyl :-).

0 0
možnosti
KT

Krásné fotky i zahrada, i když osobně je mi bližší anglický park.

1 0
možnosti
Foto

Taková je Podzámecká zahrada, tu si nechám na letošní rok :-)

0 0
možnosti
Foto

Díky, to jsem ráda, že se Ti líbí.:-)

0 0
možnosti

Je to prostě skvostná zahrada. Chtělo by to nějak ošetřit chytrolíny z EU - příliš mnoho krásného a zeleného;-D

Opět povedený blogR^ (jak ty to děláš, Jani?:-))

2 0
možnosti
Foto

Zámek a Podzámecká (ta druhá) zahrada se vrací církvi, tahle je ještě "ve hvězdách" - právě kvůli té rekonstrukci. Ale i na její vracení, soudím, dojde.

0 0
možnosti
Foto

Je to Dr. ON, mého srdce šampion.

Opravdu fantastická hračka. :-)R^

Pro fotografa pole netušených možností.

Pro králíka jízdenka na oběžnou dráhu.

6 0
možnosti
Foto

Viděla bych to spíš na džungarského křečka, když už pilotovaný stroj :-).

Moc nám to nešlo, ale byla to zábava. Předpokládám, že dneska už brácha fotí jako profík.

1 0
možnosti
Foto

Brďa Tě vítá;-)

1 0
možnosti
Foto

To si tady tak arcibiskupové postavili. V zahradě byla spousta legrácek a vodních hrátek, tak nevím, jak to bylo s tím tichým rozjímáním.

Ale pořád je tady hezky, člověk ani nemusí být arcibiskup :-). Díky:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.