Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Marie Milá, známá pod pseudonymem Šípková, je jedním ze dvou důvodů, proč jsem začal tady psát. Ponoukala mě k tomu tím, že chtěla vědět, co se skrývá za vším tím mým „až někdy jindy.“ A vím, že v těch místech, kam odešla, moje zdejší články čte a usmívá se, protože už ví.

1 0
možnosti
Foto

Martine, za boha živého jsem si nemohla vzpomenout jak přesně znělo to"až někdy jindy" a přiznávám, neměla jsem energii to hledat pod starými blogy.

Jinak by právě touhle "Ireinovskou" hláškou můj dopis končil.

Tak si říkám, že by se asi bavila, kdyby měla kukátko do téhle diskuse.

1 0
možnosti
Foto

Krása... člověk vždycky věděl, že četla... a že četla ráda :-)

2 0
možnosti
Foto

Jooo, Filipe...a ty debaty o tom, jak co uvařit a hlavně...jak to s potěšením sníst...to bývalo pochutnáníčko i v písmenkách, co?

1 0
možnosti
Foto

;-( Proč dobré víly odcházejí? ;-(

1 0
možnosti
Foto

Asi jsou potřebné jinde.

Doufám, že se máte hezky a přes všechna úskalí pořád cestujete :-)

0 0
možnosti
Foto

Dojala jsi mne, Jani. Marie tu chybí, bez ní už to není ono! Pomalu nám odcházejí ti, kteří tohle místo dotvářeli a činili z něj něco víc než pouhé čtení.

4 0
možnosti
Foto

Heli, právě Ty jsi mi v tom výčtu v textu chyběla nejvíc. Ale nějak jsem jí tam potřebovala napsat ty chlapy. Snad Ti to nevadí.

Moc ráda Tě vidím.

1 0
možnosti
Foto

Soni, mějte se krásně všichni u Vás.

0 0
možnosti
Foto

Paní Jano, díky za krásnou vzpomínku a pro Marii ...V

1 0
možnosti
Foto

Kdyby tu byl smajlík se skleničkou vína, dobrou šunčičkou nebo (ideálně) psí, bylo by to pro Marii dokonalé. Ale stejně jste to trefil. Díky.

1 0
možnosti
JP

Díky za tuhle vzpomínku na Marii Šípkovou, Jano. Chybí mi tady na blogu velice, občas něco kontroluji ve svých starších článcích (abych se hlavně neopakoval) a najdu její příspěvky v diskusích. Píchne mě u srdce, její glosy mých dílek stále postrádám, byly přesné, někdy i lehce kousavé, ale nikdy nenávistné nebo hloupoučké. A i jsme si tykali, psali maily, i když jsme se osobně nikdy nesetkali. Byl jsem moc rád, když jsem ji dokázal pobavit, rozesmát nebo zaujmout u vážnějších témat. Podvědomě ji v diskusích u nových článků stále hledám, i když vím, že marně.

1 0
možnosti
Foto

Díky, Josefe. Za mne jsi to vystihl přesně. Smála jsem se jí občas, že má své "móresy" a to ani nikdy nebyla v Chropyni. Ale dokázal být svá a to se cení. Když odplula kamsi, měla jsem právě rozečtené se zpožděním Tvoje žraloky. Pár mailů jsme si o nich napsaly (ona měla dávno přečteno.) Já jsem je pak vzorně založila...a čekají na nočním stolku, až dostanu odvahu číst je "sama". Pro mne to byl dialog.

Hledáš ji? Věřím...

A ráda Tě vidím. To rozhodně.

0 0
možnosti
Foto

J53a64n 22Š41i36k

3. 2. 2022 18:50

Děkuji za vzpomínku. Marie Milá patřila k několika důvodům proč zde mám svůj blog. Byla velmi laskavá a usměrňovala či krotila mě v diskuzích. Je tu prázdné místo, které po ní nikdo nezaplnil a nikdy nezaplní. Hezký den

3 0
možnosti
Foto

Tak to, Honzo, je. Marie...to prostě byla/je Marie. Díky a doufám, že se máte hezky.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.