Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dokázala překonat pomyslnou hranici, přes kterou se od mých sedmnácti nikdo nedostal. A už nedostane...

2 0
možnosti
Foto

Byly to občas zvláštní, silné komunikace. Jak to tak čtu, nejen se mnou. Doufám, že se Ti dobře daří.

0 0
možnosti
MP

R^V Napsala jste to moc krásně. Paní Marie mi také chybí. Každé zrození má svůj konec, ale život nikoli, jak praví Osho.

2 0
možnosti
Foto

kdo udělal na světě byť jedinou stopu, změnil ho.

0 0
možnosti
Foto

A nevyskytovaly se tu dvě Marie Šípkové?

0 0
možnosti
Foto

Vím jen o jedné.

0 0
možnosti
Foto

Maruška...Měla jsem ji ráda, jak jen může člověk mít rád někoho, koho v životě neviděl. O jejích narozeninách nevím, ale vzpomínám na ni o sv. Martinu. Tak dlouho jsme se s Honzou chystali, že ji dovezeme na husí hody, až...;-( Díky za vzpomínku VR^

1 0
možnosti
Foto

Měla jsem ji také ráda.... Škoda, že už není mezi námi. Díky za vzpomínku. VR^

1 0
možnosti
TG

R^VR^Milá Marie - chybíš nám....

2 0
možnosti
Foto

Jani, krásně jste to napsala, je to jeden z těch nejmilejších blogočlánků tady, děkuji Vám... Ano, Mary tu chybí (oslovovala jsem jí Mary..., ale nebyla jsem s ní v takovém kontaktu jako Vy...) a jak níže píše Hela - bez ní to tu není ono :-).

4 0
možnosti
Foto

Oli, já nějak nevím...je tohle milé téma? Odvahu na něj sbírám od Vánoc. Táhne se jím sentiment jako tenká hořkosladká nit. Protože tu byla...a protože není.

Díky ale. Vy víte.

1 0
možnosti
Foto

Jani moc krásná vzpomínka i mě Marie. Chybí a mezi e-maily mám stále ty od ni.R^

0 0
možnosti
Foto

Taky je mám. Z té nezapamatovatelné adresy, i z té se jménem naruby. Nedávno se mi jeden připomněl...Díky, Pavle.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jani, hezky jsi to napsala! Marie si neustále dělala starosti o jednu mou nemocnou vnučku. Sledovala ji roky a neustále chtěla nové zprávy o vnučce. Každé zlepšení jí dělalo radost a velkou i mnou zasílané fota vnučky. Její "mejly" mám stále. Jano, hezký večer v kruhu rodiny!!

1 0
možnosti
Foto

Díky Jani.:-)VR^

Co říct?

Snad jen: moc nám tu chybíš, Marie.

2 0
možnosti
Foto

Jááááj, Šárko, už by měla Tvé Peklo přečtené třikrát. A nitku suchou by na Tobě nenechala, ovšem se vší laskavostí :-). Edíkovi by předčítala, aby věděl, co všechno se na tomhle světe může stát :-)

2 0
možnosti
IL

!Opravdu jste se na dlouho odmlcela.

1 0
možnosti
Foto

Nemá mne kdo, Ivi, popohánět...Marie to uměla velmi neústupně.

Doufám, že se máte dobře.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.