Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Obšila jsem celou rodinu (+ každý náhradní na odpolední vycházku) a obdarovala jednu kolegyni. Ještě jsem úplně nevychytala, jak to zařídit, aby se mi nemlžily brýle - chce to po stranách nějaké větrací otvory, ale co když jimi naskáčou ty potvory?;-)R^

1 0
možnosti
Foto

J76a41n88a 86M84a51j61o89v69á

20. 3. 2020 22:24

jakože něco jako vyšít ažurkou komín??? No....zajímavý nápad. K tomu integrované brčko pro pivaře Šišu a jdeme s tím na patentový úřad, ne?

(na brýle je prý dobré mydlo nebo pěna na holení. A Honza tvrdí, že mlha je sexy, tak nevím...

1 0
možnosti
Foto

R^A víš, že mě až zamrzelo, že nemám nic vhodného v barvě? Víc než pro sebe a pár příbuzných vyrobit nezvládnu, ale tak zablbnout bych si trochu mohla.;-) Že by systém v dohledné době něco dodal, si moc iluze nedělám...

1 0
možnosti
Foto

J49a52n68a 96M72a65j94o16v76á

20. 3. 2020 22:25

to, co vám dodá systém bude po estetické stránce nuda, nuda a šeď. Něco jako montérky. No to k využití kreativity přímo vybízí, ne?

1 0
možnosti
Foto

Smekám. V životě jsem neušila ani niť, max. můj výkon je knoflík, a to nesmí mít více než 2 díry. Ale mám zbylé látkové plenky...;-D

2 0
možnosti
Foto

J19a44n45a 97M91a91j95o42v49á

20. 3. 2020 22:28

Jste hodná, děkuji a vyřídím Madlenkám na fb i našim křížákům. Měla byste vidět, jak holky bojují hrdinsky. V souladu s posláním CČK s oblibou používáme steh připomínající křivku EKG.

Madlenky jsou úžasné, protože fakt s odvahou vymýšlejí "od nuly".

0 0
možnosti
JK

Ještě malá rada praktická.. Možná se jedná o objev trakaře, ovšem i objev dávno objeveného se může hodit. U roušky typu " tunýlky" je dobře vědět, kde je rub a líc.. Pokud je z jedné látky, nepoznáte to. Líná švadlena, které dojde spodní nit, vytáhne člunek, který jí zbyl když před patnácti roky zašívala modrý džíny.. A rubová nit je modrá..

1 0
možnosti
Foto

J11a67n56a 13M64a71j91o12v32á

20. 3. 2020 22:30

Po době, kdy "se" nepěstovaly ruční práce se všechno objevuje od začátku... ona každá krize mnoho bere, ale taky něco přináší. Třeba i ty objevy a to, že je někdo rád, že se o ty své podělíte. Díky.

0 0
možnosti
Foto

J55a82n13a 27M46a52j68o90v58á

20. 3. 2020 22:31

Vyřídím ji všem, díky.

0 0
možnosti
JK

Chtěla jsem manželovi ušít slávistickou.. Červená s bílou se ale nedá vyvařit.. Následná růžová by byla děs. Takže prostěradlo od tchýně ze skříně. Ta má nahrabanou vejbavu snad pro pravnoučata.. Šňůrky, to je docela horor.. Ustrihnu cca 2 cm proužek a založím, prošiju.. Ovšem... Zhubla jsem nejmíň 3 kila.. Takže za měsíc nahodím pružný steh a gumičky a ušiju si dokonalé plavky..

0 0
možnosti
Foto

J54a41n24a 80M95a35j11o63v89á

20. 3. 2020 22:35

Safra, slávistická by byla fakt machrovina. Tak to nevím, jak vymyslet. Šňůrky vaší metodou by mne zabily. I když dneska někdo nabízí, že vytiskne na 3D tiskárně takové udělátko, které ten ustřižený proužek složí.

Ale je pravda, že dneska jsme přemýšleli, že už to šití máme vychytané, "linka" funguje, jsme hotová manufaktura a o následné změně na výrobnu plavek jsme přemýšleli taky. Tak nevím, proč rouška připomíná plavky. Že by ty šňůrky?

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.