Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Přesně tak. Síť je jen souborem informací. Dobrých, špatných, ctnostných, vulgárních, mravných, nemravných, užitečných, neužitečných atd. Je třeba připravit děti, že na všechny tyto informace mohou narazit. V žádném případě ale nezakazovat a nestíhat ty, co tyto informace na sítích poskytují.

1 0
možnosti
Foto

No a vidíte, já bych nemravy, co si potřebují udělat dobře za aktivní účasti mých dětí kopala do pozadí až na kraj světa. Ve světě skutečném i virtuálním.

0 0
možnosti
SN
Foto

Moc pěkně a hlavně rozumně jsi to napsala, díkyR^:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, chvilku jsem váhala, chvilku si nedokázala udělat čas, ale "musela" jsem nakonec...

1 0
možnosti
Foto

R^ Jani, dobře jsi to napsala. Hezkou neděli. :-)

2 0
možnosti
Foto

Pozdrav u vás všechny a děkuji.

1 0
možnosti
JB

Naprosto s Vámi souhlasím. A líbí se mi, jak jste to napsala. R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jaroslave. Včera jsem si vzpomněla na besedy o internetu, které jsme před mnoha lety dělali pro děti i rodiče a na to, jak jsme rodičům vysvětlovali bezpečný pohyb po síti. Nechápu, kam ta odpovědnost za vlastní děti zmizela. A po dlouhé době znepokojeně zvedám obočí - to když se rozčilují rodiče děti v ohroženém věku. To opravdu rámcově nevědí, co jejich děti na netu dělají a jak jsou na jejich bezpečí domluvení? To se opravdu nezamyslí nad tím, že pokud to tak je, dělají i oni někde chybu? Ze právě oni jsou těmi, kdo mají případněho agresora najít, chytit za límec a dle svého naturelu umravnit?

Inu, prý jsem mimo mísu. Asi jo. Což je hrozivé.

1 0
možnosti
AL

Děkuji za bezvadně napsaný článek.

Pěknou neděli.

Karma.

R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji. Původně jsem chtěla psát o něčem lehkém, tak snad příště.

1 0
možnosti
PK
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.