Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To je smutný příběh, Jani. Leč i smrt je součástí života a Filemon s Baucis nejsou jen pouhou legendouV

3 0
možnosti
Foto

J19a77n77a 42M46a17j39o19v50á

8. 10. 2019 17:02

Vidíš, Honzo, mé noční přemýšlení o zázraku jsi shrnul do jediné věty. Děkuji a zdravím z Kréty.

0 0
možnosti
DS

Ach jo, to je mi líto, ale to brzké setkání (tedy že se jeden bez druhého, ona tam na druhém břehu a on zde netrápili), to jim moc a moc přeju. Ač jsem ji nepoznala osobně, vím, o koho jde (tedy vyrozuměla jsem ze Tvých jinotajů) a přeji jim dobré spočinutí a krásný život tam, kam my zatím nedohlédnem. Tobě, Jani, děkujuV

0 0
možnosti
Foto

Ach, to neměly být jinotaje... To se mi tedy nepovedlo. Jen příběh, kde jsou přesná data tak nějak nadbytečná...

Asi mi to na mobilu jde nějak hůř...

Jinak moc děkuji..

Za tu, která zůstala sama a tohle nejspíš najde.

0 0
možnosti
Foto

Ráda jsem ji poznala i osobně (loni u vás). Jani, dík za vzpomínkuV

1 0
možnosti
Foto

Je tady plno koček (Kréta), tak na ni někde nemyslet. Na dobrodružství se záchranou kočky, kterou krmila stříkačkou, protože ji museli amputovat kus jazyka třeba. Rozhodně měli prožitý život.

2 0
možnosti
Foto

JaniR^V Gustu jsem stačila poznat asi 5 minut, když jsem vezla Jitku od vás do VM.

Čekal na ni s Lakýnem.

Krásný blog.

0 0
možnosti
Foto

Ani jsem se v tom překvapení nezeptala, co je se zvířátky...

0 0
možnosti
Foto

Znám podobné osudy, jsou velmi uvěřitelné. R^

1 0
možnosti
Foto

Nebylo jim nijak moc let, ale i tohle je prostě láska a jisté milosrdenství.

Věřím, že takové příběhy potkáváš, děkuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.