Diskuse

Jdi. A tanči.

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To se Ti to tančí, když máš šikovnýho parťáka, manžel je děsný dřevo;-D

1 0
možnosti
Foto

J30a77n69a 82M33a87j66o10v26á

16. 5. 2019 18:08

Jooo, to my máme v pohodě a vyrovnané. Jsme dřeva oba.

2 0
možnosti
VN

Zajímavý blog , zajímavá příjemná diskuse ... R^ ;-)

1 0
možnosti
Foto

J97a50n29a 41M56a74j98o32v15á

16. 5. 2019 20:40

Děkuji. Jsem ráda, když je v diskusi jako za pecí. Vždyť i nesouhlasit se dá klidně, není přece důvod vzájemně si vylévat kafe. Výsledek pak je jedině to, že nemá nikdo nic.

Tak vítejte. A díky, že jste se stavila.

0 0
možnosti
Foto

Jani. Miluju tanec. Sice moc neumím, ale alespoň ráda civim. Závidím... (a toho si vazte, protože já moc nezávidím)

0 0
možnosti
Foto

J79a53n10a 74M33a88j83o62v19á

16. 5. 2019 15:56

Teď jsem z toho jelen... My si ještě vykáme?

.

.

A teď už ne, že? ;-)

1 0
možnosti
Foto

Rád se dívám - v televizi - na profesionální tančení, hlavně si vychutnávám pohled na kmitající nohy žen. Sám jsem aktivně prováděl tvrdé sporty, tudíž jsem na tančení natvrdlý, jen to moderní kroucení se a mávání všelijak rukama mi docela jde...R^:-)

0 0
možnosti
Foto

Horste, Horste...holčičí nožky, jo? :-))));-)

0 0
možnosti
Foto

Četla jsem to s lehkostí tance.;-)moc krásnýR^V

2 0
možnosti
Foto

Jiti a kdybys viděla ty dva chlapíky - jeden z Kuby a jeden bůhvíodkud, pánům muselo být hrubě přes šedesát a jak vytáčeli holky všeho věku na parketu ještě ve tři ráno...

0 0
možnosti
Foto

Krásný koníček.R^ :-):-) Já spíš v poslední době v životě lítám jak hadr na holi. K tanci to má fakt daleko...

2 0
možnosti
Foto

To se nevylučuje, Pavli :-), zvládám obojí. To lítání jako hadr daleko profesionálněji :-)

1 0
možnosti
JT

R^ tančím rád, ale moc to neumím, resp. to, co umím, v tom dokáži excelovat, ale taneční pro dospělé jsme si vyzkoušeli - šlapání bez partnerky - výborné, pak soustředění se na kroky v páru a po pár taktech jsem se ztratil. Takže nás nakonec více spojilo, když jsme skončili;-D Ale plesy si užíváme. Jinak je to podobné jako s cizím jazykem, rozmluvil jsem se, když jsem se přestal soustředit na chyby a hledání vhodných slovíček. Takže tance, které umím, tancuji tak nějak přirozeně, nepřemýšlím, nechám se nést rytmem. Bohužel jsem jen oprášil taneční, naučil se country tance a pak už mi do těch nohou nic nevlezlo, a tak se na spoustu tanců jen dívám. Ale i to si lze užít:-)

3 0
možnosti
Foto

Určitě. Taky ráda sleduji rozvlněný parket :-). A obdivuji. A je dobře, že tančíte a je jedno co a je jedno jak. (Vím profíci by mne hnali, ale já "za tím" pořád vidím tu radost ze života).

Jazyky...jejdanánku, to mi tak pekelně nejde, ať se snažím jak se snažím...

1 0
možnosti
Foto

Vítej, Honzo :-)

1 0
možnosti
JP

Hmm, tak tanec, Jano... neznám. Nemyslíš náhodou ty směšné škubavé cukatury na vřískající rádobyřachandu? Nechápu, jak tohle může někoho bavit - a ještě tady na to budeš pět ódy?! Koukej napsat nějaký ostrý blok o politice a ne ty tvoje tanyny banyny, hopsa hejsa, koho to zajímá?;-D

1 0
možnosti
Foto

A víš co? Když jsem si v Tatrách obouvala na pokoji boty a šla na lekci kizomby na kterou jsem hrozně chtěla a stejně hrozně se bála, musel jsi mít škytavku. Myslela jsem na to, jaké kouzlo i dřina asi je protančit se životem, pohybem myslet, předávat ho dál, ať už tanečníkům (těm co to umí i takovým polenům jako jsme my) nebo divákům.

Blog o politice? Neblbni, ještě by to někdo četl, jsem zvyklá být pěkně ve svém blogovém koutku :-).

1 0
možnosti
IL

I24v67a66n49a 91L66a20n11c29e

15. 5. 2019 22:43

Ráda jsem tancovala, chodila jsem do předtanečních, potom do tanečních a doma jsem si neustále hopsala při hudbě.R^ Tancování jsem zabalila kolem 35ti let, a tedˇje to spíše stylem: "Tančím tak rychle, jak dokážu." Což znamená: už nedokážu.:-(

Tančím tak rychle, jak dokážu je kniha od Barbary Gordon, moje zamilovana, oblíbená kniha.

Ale vám moc fandím,R^ do bot s podpatkama bzch se asi nedostala.:-(

2 0
možnosti
Foto

J77a22n51a 15M57a44j11o87v86á

15. 5. 2019 22:51

tak klidně, jak dokážete...a tančit se dá i v teniskách. Tohle jsem fotila hromádku bot na tanečním víkendu. Počítala jsem z blogem o tom, že do Tater (kde ten víkend) byl, je potřeba vzít si vhodné obutí. Pak do toho ale vlezla ta benefiční akce a tam mi přišla důležitější prostě. Ale když už tu fotku mám...

Vám díky

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.