Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZK

Řádky jsem přečet jedním dechem. Já vlastně k tomu nevím co bych mohl říct. A tak si jen dovolím na chvilku přisednout na vaší lavičku, abych mohl smeknout.

2 0
možnosti
Foto

J92a15n76a 10M68a34j19o63v67á

12. 5. 2019 22:20

Zdeňku, děkuji vám. A udělejte si pohodlí, stavím na kávu, sladíte?

2 0
možnosti
Foto

O "funkčnosti" systému bych mohla vyprávět, i když odjinud.:-/ Na své ex nadávat nebudu, jen všichni chtěli (pokud šlo o přístup ke vztahu a rodině) moji mámu a ne mě. A mrkající se dělá takhle ;-) ;-), jen to tak nevynikne jako ten žlutej...:-)

1 0
možnosti
Foto

J29a76n50a 55M86a88j35o35v26á

12. 5. 2019 22:19

Když já chtěla ten žlutý :-))), fakt.

Trochu se bojím, té přestřelky, v níž ženy nadávají na své ex a muži taky. A já mezi tím stojím a říkám si, že je pochopitelné, že to v těch rozpadlých vztazích vypadá tak blbě, jak to vypadá, když je i s obyčejné diskuse bojiště.

A...vyprávěj...

Díky, že jsi měla trpělivost číst.

0 0
možnosti
Foto

Z toho příběhu mrazí. Znám mnohé další případy, které zašly i do naprostých extrémů. Já se apriori nikoho nezastávám. Fandím těm rodičům, kteří se snaží chovat rozumně a racionálně, nemstí se a neberou si své děti jako rukojmí.

Tenhle příběh bolí, vím o tom svoje.R^V

2 0
možnosti
Foto

J20a60n25a 31M57a60j53o11v18á

12. 5. 2019 21:52

Pavli, děkuji, že jsi ten pekelně dlouhý blog přečetla, nějak se mi to nepodařilo víc zkrátit a dělit by nemělo smysl.

Ono to celé není o skupině matek a skupině otců, ona je (říkám to často) lidská blbost rozdělena mezi obě pohlaví rovnoměrně. Jen ti chlapi prostě tahají za kratší konec jednak proto, že je tak vidí společnost (je to pořád JEN otec) i stát a jednak prostě nemají moc možností.

Ten extrém pak může být způsobený i tím, že drobnější věci nejsou řešeny včas a včas nenastane takové to "tytyty, tohle se nedělá."

Nejspíš o tom budu psát nějak postupně.

Tobě dík.

1 0
možnosti
Foto

I když ...., tak za tento článek jsem Vám dala karmu, diskuze byla uzavřena, tudíž jsem napsala opět pod Váš poslední. Jste velmi odvážná, což kvituji, protože s takovým tématem by tady nikdo nevystoupil. Já bych toto, byť vydržím hodně, asi nedala. Takže karma ne za článek, ale za Váš postoj. A klidně si dejte i modrou, o tom to není a nebude.R^

1 0
možnosti
Foto

J49a37n70a 86M57a70j18o26v34á

12. 5. 2019 21:53

Děkuji, že jste četla a přemýšlela.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.