Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J46a98n91a 35M38a32j29o56v25á

18. 1. 2019 14:09

Vítejte, Radku, a děkuji. R^

0 0
možnosti
DS

Já jsem vyrostla na tatínkových, praktických pohádkách... tu o Dášenčinu slepém střevu znáš? Papája je úžasná... V

0 0
možnosti
Foto

A co princezna Zubajda, které rostly zuby dvěma řadami a mohl ji toho zbavit jen polibek? Co zubařů nechal král popravit.;-D

0 0
možnosti
Foto

Tak avajíško a opíchanou princeznu jsem rozklíčovala i jako teoretik.;-)

Mně prý zrovna ta Karkulka nešla číst, protože mě děsně zajímalo, jak to, že hodili vlka do studny a pak z ní pili.8-o;-D Musela jsem být tak malá, že si to nepamatuju...

Kamarádky holčička za měla "mimi bum" a "abrakadabra, ať je z něj obluda".;-D

0 0
možnosti
Foto

J63a55n11a 89M32a74j36o72v53á

18. 1. 2019 14:12

Maju vlk ve studni nezajímá vůbec, zato ji náramně zajímá to víno v košičku. Tak snad to taky nepředjímá její kariéru :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.