Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Krásný blog, skoro mi vehnal slzy do očí. Díky moc.

Škoda, že vám nevyšlo počasí, ale není všem dnům konec, doufám, že se do Novohradek ještě někdy vrátíte.

A kousek odtud je nádherná Třeboň s úchvatnými rybníky a ještě o kousek dál Hluboká...

1 0
možnosti
Foto

Poděkování patří vám...ještě se k tématu vrátím, jen až trochu setřepu věci, které "si mne žádají". Vrátit se chceme brzy, snad už příští rok, někdy v září, abychom si dopřáli klid. (měli jsme ho, až na den v Krumlově, i teď). Třeboň jsme tentokrát jen objeli, ale chystáme se tam poflákat do lázní...jih Čech mne rozesmíval i dojímal a působil na mne tou zvláštní, zádumčivou, místy at osudovou romantičností...neumím to dobře popsat. Dobrá voda mne opravdu dostala...a nejen ona.

2 0
možnosti
DT

Krásné! Kdyby to šlo, tak dám tři karmy, za takovýhle milý blog. :-)R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji vám moc a nejlepší na tom je,že jste se zastavila. Bylo tam báječně a to pak fakt ráda šířím, i když jen bleskofotkami z mobilu.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Jitko, myslela jsem na tebe, že by tam bylo bájo s vnoučaty :-)

1 0
možnosti
Foto

R^Nové Hrady jsou hezké. Překvapilo mě, jak "živé" město vydrželo takový kousíček od hranic s Rakouskem. Měli jste dát i skanzen železné opony, z toho jsem měla zážitek od začátku až do konce.:-)

1 0
možnosti
Foto

Klárko, nestihli jsme. Bylo to poměrně daleko a tak jsme si dali jen ochutnávku. Už teď si říkáme, že do návratu nebude daleko.

I když je pravda, že jsme si dopřávali spíše věci milé, takový týdenní balzám pro unavené duše. Už zaniklé obce a takové ty, co přežily spíš zázrakem a vstávají z ničeho, mne dost "dostaly". Ale to si nechávám na psaní, až opar dovolené vyprchá...

1 0
možnosti
Foto

Krásné doku včetně foodies (obrázky chutného jídla)! Na Nové Hrady jsme se chystali, ale už jsme to nestihli a taky to bylo pro nás na kole trochu z ruky, takže díky za krásné ukázky toho, o co jsme přišli.;-)

Nicméně, na Šumavu se vracíme pozítří, tentokrát pěšmo a hlouběji do lesů.:-)R^

0 0
možnosti
Foto

jo to je foodies...tedy, zase jsem se něco dozvěděla :-). Užívej si a díky, že ses stavila :-)

1 0
možnosti

To musela být nádherná pastva pro oči i duši!R^

1 0
možnosti
Foto

Jééé, Zdenku, vítejte, moc ráda vás tady "u nás" vidím :-). A pastva to byla. I hodně přemýšlení o tom, jak je ten život proměnlivý.

0 0
možnosti
Foto

Díky za pěkné povídání i fotografe z míst, které neznám. Vnitřní barokní výzdoba kostela je úžasná... Přej Vám, paní Jano, i další pěkné letní dny s mnoha krásnými výlety. ;-)R^

0 0
možnosti
Foto

Mirko vítejte a děkuji. Ten kostel je opravdu dechberoucí. A když si představím, jaký význam dřív měl, kolik naděje llidem poskytoval, až je mi líto, že je to pryč.

1 0
možnosti

Tak mám to zatím jen s obrázkem krmítka (což není mnoho:-D), ale smekám před tvými perfektně napsanými blogy. To se prostě nedá "přehlédnout".

Díky, Jano, moc za ten zážitek!

Jako bych tam byla s vámi:-)

0 0
možnosti
Foto

Marie, ale to krmítko nám přišlo dokonalé, postáli jsme u něj hezku chvilku. Taková velkovýkrmna pro hladovce z celého okolí. Snad se tam moc neperou. A díky, za Tvůj duševní doprovod výletem :-)

1 0
možnosti
Foto

Jani,buď zástěra,nebo šatovka:-)

A pokochala jsem se,díkyR^

1 0
možnosti
Foto

Díky :-) S prozrazením ještě počkáme, jo?

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.