Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Jani, Tvůj článek doslova voní čokoládou:-)

2 0
možnosti
LB

Samozřejmě, že článek voní čokoládou, když přímo proti Budíku je Muzeum čokolády a marcipánu. R^

3 0
možnosti
Foto

Nádherný fotoblog. Ty mňamky vypadají velmi lákavě.

0 0
možnosti
Foto

Jaroslave, to vám byla tak kouzelná zastávka, že jsem se musela podělit...

0 0
možnosti
Foto

To je čokoládové peklo,kde chci skončitV:-)

Tábor je hezké město. Taktéž i Domažlice a Písek. Myslím,že všechno se za týden stihnout nedá,musíte příští rok znovu.;-)

1 0
možnosti
Foto

Jojo, už to tak vidíme. Na stejné místo (to je u mne vyjímečné) posbíráme Papáju a jedem :-).

1 0
možnosti
Foto

R^Jani, ta kávička voní až sem, ty popelnice jsou pěkným kontrastem, ale jsou veselé.;-);-D

0 0
možnosti
Foto

Soni, tam jich je malovaných, hrozně mne bavilo je hledat. U nás se to "nenosí", ale je pravda, že většinou máme ty plastové, hranaté. Měli tam i čokoládové těstoviny. Ještě teď mne mrzí, že jsem je nekoupila.

0 0
možnosti
PL

Fajn článek a s gustem bych v té cukrárně spáchal ne jednu, ale aspoň pět dietních chyb.

0 0
možnosti
Foto

safra, já je nepočítala, ale řekla bych, že jich snad bylo i víc :-)))

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.