Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
SH

Tak takový jsem ten pátý díl vskutku jsem nečekala. No, co naplat: Chcete-li Boha opravdu pobavit, seznamte ho..... se sociálním úředníkem!

3 0
možnosti
Foto

Skoro se bojím těch dalších. Vážně.

Ale abych byla trochu spravedlivá, jsou dobří a horší jako všude. Jenže on je špatně celý ten systém, když je někdo bez zábran, moc s ním nezmůžou. Je to jako ve všech oblastech - své si prosadí ti s ostrými lokty.

Je ale pravda, že otcové rovni fakt nejsou a sociální pracovníci si to občas hodně zvláštně vykládají. Jenže "reportáž" o tom teď prostě napsat nejde.

2 0
možnosti
Foto

To je mi lito, Jano:-(

2 0
možnosti
Foto

Honzo, jste hodný, že jste se začetl. A díky. Pořád nevím, co s tím, aby se tak divoké věci nestávaly. Jasně, základ je dobře se vdát/oženit. Jenže to se prostě podařit nemusí.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.