Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ono to bylo až kýčovité, kdyby se našla třeba ve středu, zdaleka by to nebylo ono :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Fotila jsem ji, jak dlabe naše tyčinky, ale moc se to nepovedlo, tak jsem pro Lindu a Vás příspěvek do soutěže neměla :-(

1 0
možnosti
DS

Nádhera nádherná, Jani. Beskydy, moje srdcová místa (i ta, kam se už léta chystám, tak teď snad s rodinkou) a nakonec, jako v "emeuické laf story" happy end. Vážně a opravdově přeju domácím, že se jim Kuky vrátila, Kuky, že se vrátila do svého pelíšku, k psímu kamarádovi i ke svým dvojnožcům. Jen je mi malinečko líto těch adoptivních dvojnožců, ale ti to rozchodí. V

děkujeme za krásné fotečky s dramatickou vložkouR^

1 0
možnosti
Foto

Nemají to k sobě daleko, tak se tam ti "pěstouni" asi můžou občas stavit na pivko.

Díky :-)

0 0
možnosti
MJ

Nádherná rozhledna... :-)R^

0 0
možnosti
Foto

Přiznávám, že jsem nevěděla, že je postavená tak krátce, jakmile jsme to zjistili, padl původní program a běželi jsme tam. Kopeček je mírný, procházka příjemná a nahoře je rozhledna vedle které chybí jen perníková chaloupka. Prima.

Díky

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.