Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Pěkné! Ale fotky porovnávat nebudeme - na těch mých jsou většinou jen šmouhy. ;-)

1 1
možnosti
Foto

Dobře, vyhradime ti Vlastní Tajné Kroměřížské Album :-) 

R^

0 1
možnosti

J23a59n 26Š82u65r53c

9. 6. 2015 11:49

Hezké. R^

0 0
možnosti
Foto

Potěšení na mé straně :-)

0 0
možnosti
PK

Pěkně jsem se prošel, Kroměříž trochu znám, ale takto jsem ho ještě neviděl.:-)

0 0
možnosti
Foto

Určitě viděl, jen běžně nemáme moc čas zvedat hlavy :-). Díky. A víte, Pavle, že Kroměříž je dáma? Tedy "ta"? (On to, kromě místních, neví skoro nikdo :-))

0 0
možnosti

Jano, tak to se moc povedlo. Nejen fotky (ta s kupolí připomíná pražské zákoutí:)), ale i doprovodné slovo. Díky moc! :)))) Palec nahoru!

2 0
možnosti
Foto

Vy Pražáci, abyste si hned nenašli Prahu :-) :-). Díky.

2 0
možnosti
Foto

Jani, taky jsem "zakopla" a kochám se, kochám a je vskutku nač se dívat R^;-)

0 0
možnosti
Foto

A co teprve naživo... :-). Díky.

0 0
možnosti
OF

A jsou před zámkem ještě ty děla, nebo je zase nějací opilci odtáhli

do Hulína ? Pokud tam jsou, přijedu se podívat.

P.S Nepomohla byste mi ty děla odtáhnou do Hulína ?

0 0
možnosti
Foto

Ondro, jsou tam, příště je taky vyfotím :-). Oni je opilci někdy někam odtáhli? To nevím, ale představa je to božská :-)

P.S. Vykašleme se na dřinu s děly do Hulína a zůstaneme ve vinném sklípku, ne?

0 0
možnosti
Foto

Seznámil jsem se rád :)

0 0
možnosti
Foto

Když budu ještě chvilku lákat, přijedete na dovču? ;-D

1 0
možnosti
Foto

R^Díky za příjemnou ranní procházku, Jani. Tady leje jako z konve, a tak trocha té hezké pohody potěšila:-)

0 0
možnosti
Foto

A tady nezaprší a nezaprší :-(. Díky Honzo.

1 0
možnosti
FS

Ta první fotka je kroměmříž. :-)

2 0
možnosti
Foto

Podívám se městem, jestli jich nemáme vícR^

0 0
možnosti
DS

Moc hezké, Jani, přímo pohádkové :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak já se občas takhle projdu - arcibiskupům se to tady povedlo. Děkuji.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.