Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jani, tak to je bomba! Nádherná Bára, skvěle napsaný blog. Moc děkuji!!!

(papoušek senegalský byl v mém výběru, když jsem kdysi o nějakém uvažovala, na prvním místě!)

VR^R^R^

2 0
možnosti
Foto

J32a90n18a 11M73a58j67o23v35á

30. 5. 2015 13:41

Brácha, který Báru vybíral (tenkrát pro maminku), říkal, že se o senegalcích říká, že je to "malý žako" a přimkne k lidem jako dítě. U Báry to tak je. Je prostě Laďova, od toho se nehne a nás se bojí. Nemluví (senegalci jsou často užvanění), ale když začne dělat blbiny, vypadá to... jako tenhle blog;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.