Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Tedy, Jani, jak už jsem říkal před časem, Vy když se do toho opřete, tak to stojí za to. Karma jako hrom.

1 0
možnosti
Foto

J64a81n69a 96M76a94j57o48v20á

13. 9. 2014 20:10

Čert ví, kdo se do tohoto opřel. Možná život.?

1 0
možnosti
MP

paní, tedy VELIKA KARMA ... Knečně nějaké stvárnění roupadu rodiny, kde není ten černočerný lump vždy muž či otec...  Ae mnohem blíže k realitě že paní je prostě...

0 0
možnosti
Foto

J71a37n70a 50M42a96j89o84v78á

13. 9. 2014 20:11

Martine, tohle téma je "moje" už pár let. Jen ho nevidím černobíle (už párkrát jste se na mne zlobil;-D)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.