Diskuse

Mami?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Kdyby tu nebylo vas, tak ani nevim jak to je, kdyz pri cteni blogu ukapne slza. Jste kouzelna, a pisete nadherne. Diky

2 0
možnosti
Foto

teď nebudu samým cepyrenim spát, Franku . Moc děkuji.

;-)

0 0
možnosti
Foto

Nemám sílu napsat něco o mamince, přestože mi už 17 let nesmírně chybí. Proto obdivuji, když to někdo tak hezky dokáže a R^.V

3 0
možnosti
Foto

Jiří, tak si s těmi mámami dáme v neděli kafíčko?

1 0
možnosti
Foto

Kafe s mámou? Jedině turečka, Adi, nešizeného :-). Hořkýho a bez mlíka.

1 0
možnosti
Foto

Hluboce lidské, zkrátka skvělé R^ :-)

0 0
možnosti
Foto

Vítejte a děkuji.:-)

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné, Jani! 

Tak nějak mne to pohladilo, až jsem si začala říkat, že snad ten blog pro maminku ještě dnes napíšu. Ale mám to štěstí, že zítra za rodiči mohu jet, tak jí to radši všechno povím...

3 0
možnosti
Foto

Na starý kolena blbnu, copak já někdy píšu "davové blogy"??? ;-D;-D

x

A povědět to určitě nezapomeň.R^

3 0
možnosti
RK

Sakra. Takovej pěknej den a vy mě rozbrečíte. Tohle všechno jsem svojí mamce vůbec nestačil říct. A bohužel už jí to ani neřeknu. Moje chyba.

2 0
možnosti
Foto

No když jsem jí to teď mohla říct já, taky vy beztak při tom čtení taky...Jsem si skoro jista, že jo:-)

1 0
možnosti
Foto

Děkuji. Ono je těch andělů hodně.

0 0
možnosti
ZS

Jani, krásné vyznání :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.