Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Super Jani!!! A Tina má určitě také konkrétní předlohu, že?

2 0
možnosti
Foto

J92a62n48a 14M49a11j11o17v20á

21. 9. 2013 16:13

heli, ráda přemýšlím nad lidmi...a tak mají předlohu všichni...i Tina :-)

0 0
možnosti
AO

UFFFF! Jani..... asi bych Ti nejraději místo karmy poslala velké minus za ten závěr!;-):-P tak napínavé, nádherné čtení, tolik jasných signálů, ve kterých jsem se poznávala.... tak jsem napínavě očekávala to její ANO.....  Moc krásné a karmu ANO :)R^

0 0
možnosti
Foto

J13a71n84a 83M13a31j91o38v90á

21. 9. 2013 16:11

díky moc, mne tam ten dobrý konec prostě nešel...ostatně, podobnými způsoby si packáme život docela často...díky :-)

0 0
možnosti
Foto

Jo...takhle nějak to nejspíše opravdu funguje ... R^

1 0
možnosti
TS

Tak koukej bejt na Ívlinku hodnej ;-)

1 0
možnosti
Foto

Mám z toho husí kůži, fakt.R^

Napsala jste to tak silně a působivě, že jsem chvíli stála před ředitelem a chvíli před otcem místo Vás.

3 0
možnosti
Foto

...ne místo Vás:-), ale místo té schopné, nejisté  paní, které dal tatínek problematický vklad do života...

1 0
možnosti
TS

Jani, to mi skoro promluvilo z duše! Tedy, má maminka nebyla tak přísná, ale taky byla dost náročná a to mi docela srazilo sebevědomí. A víte, co mi pomohlo? Když jsem před sedmi lety nastupovala do současné práce, trpělivý pan ředitel mi dával mou pracovní náplň po lžičkách. Po roce jsem se musela smát a říkala mu: "Kdybych tušila, co všechno se budu muset naučit a zvládnout, v životě bych nenašla kuráž to místo vzít!" A vidíte, dnes to zvládám, baví mě to a jsem v tom dobrá. Ale Tinu z vašeho příběhu chápu R^

P.S,: Ta fotka, není to průchod u Jeleního příkopu...?

0 0
možnosti
Foto

J50a66n82a 10M42a17j35o78v55á

21. 9. 2013 16:08

Moc díky :-), opravdu. Fotka je náhodná, ladila mi tou náladou :-)

1 0
možnosti
JH

Jsem unešena. Super!

jarka

0 0
možnosti
Foto

Hezke, jako vzdy. Uz nebudu opakovat stejna slova. Vsak vite co myslim. Dekuji za hezky clanek. R^;-D

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.