Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HBM

Fakt nebezpeční chlápci. Jejich stopy jsou na celý život. Sotva je něco zavane, připomenou se.

Přeji, ať je líp a máte zase lehkou ruku:-)R^.

8 0
možnosti
Foto

J73a39n51a 78M45a77j65o92v82á

29. 5. 2013 20:10

Hani, tohle už je dávno, jen to tak "přilítlo". A nebezpečné jsou tyhle povahy v obou pohlaví. Jasně, chlápci mi vadí víc, ženské totiž štvou zas spíš chlapy, což já nejsem :-). Ale máte pravdu. Připomínají se ještě roky. Dííííky.:-)

3 0
možnosti
PK
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.