Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Seznamky v Česku - poslední článek psaný kočičí tlapkou

Naposledy o seznamkách. Ono už to totiž stačí. Stejně na ně neexistuje návod, protože do nich vkládáme své zkušenosti, city, touhy a naděje. A nakonec se seznámíme. Většinou úplně jinak, než jsme si to naplánovali či vysnili.

SisiJana

V době, kdy jsem večer s nadějí sedala k seznamkovým serverům, byla mojí průvodkyní kočka. Taková docela obyčejná číča. Sedávala mi na klíně nebo na klávesnici (to se fakt špatně píše), nebo kdekoliv, kdy mohla pozorovat písmenka míhající se na počítači.

Viděla mne v okamžicích naděje a zaujetí, ale taky ve chvilkách smíchu nad absurdními situacemi, čekala se mnou na vzkazy, které se mi zdály důležité, když jsem se trochu nudila, drbala jsem ji pod krkem. Provázela mne s hlasitým předením celou tou dobou.

A tak by tenhle poslední seznamkový článek měla psát ona. Jak by tak asi kočka viděla tohle lidské plahočení?

Když zůstanete sami, rozhodně se netrapte a klidně seznamovací servery zkuste. Mně nejvíc funkcemi "seděla" seznamka Štěstí (www.stesti.cz) . Zdála se mi přehledná, lidé se opravdu snažili seznámit. Opravdu hodně lidí potkáte na stejnojmenném webu seznamu "Lidé" (www.lide.cz). Háček je v tom, že se zdaleka ne všichni chtějí seznamovat a to obtížně rozeznáte. Méně mi vyhovovalo Rande (www.rande.cz), které pro mne bylo nepřehledné. Na "mlaďochy" oblíbeném serveru www.libimseti.cz, kterému se familiérně přezdívá "Líbko" se mi líbilo, že můžete fotky zpřístupnit jen někomu a máte nad tím aspoň zdánlivou kontrolu. Docela jsem se bavila seznamkami, které se snažily tvářit jako sofistikované weby umožňující vybrat vhodného partnera. Nabízely nějaký test v úvodu a za deset minut vašeho klikání přesně poznaly, kdo jste. Do jednoho byly tyhle "rádobyvědárny" placené. A zbytečné. Nikdo totiž z krátkého testu nepozná kdo jste. Ani kdo se k vám hodí. A už vůbec ne s kým si budete "vonět".

Když zůstanete sami, vyrazte na seznamku. Na libovolnou tak, aby vám vyhovovaly její funkce. Ale taky běžte do kina, divadla, na bazén, na fotbal. Prostě tam, kam vás to táhne. Ne proto, abyste tam někoho našli. Prostě žijte a nezapomeňte se bavit. Ať neprosedíte život před počítačem. Určitě potkáte spoustu fajn lidí. V obou světech - v tom virtuálně-seznamkovém i v tom skutečném. A nebudete se nudit. A dřív nebo později se na svět začnete usmívat. A v tom okamžiku se probudí kudrnatý Amor a vystřelí. A je jedno, jestli v té chvíli budete na seznamce nebo na tom fotbale. Prostě zas něco hezkého příjde. Tak to prostě chodí.

Mou kočičí průvodkyni Sisi jsme si v krabici přinesli pár dní před koncem mého manželství. A pak na nás všechny dohlížela s kočičím nadhledem a ani můj po spoustě let nově navázaný vztah ji nevyvedl z míry. Prostě měla o "pelíšek" víc. Protože pelíšek byl každý, kdo byl ochoten ji hladit a drbat. Tedy všichni. Před pár týdny se přes kočičí duhový most přesunula do "jiných světů" a předení utichlo. A tak už žádný kočičí komentář k lidské pošetilosti a nadějím, které proudí mezi počítači, nebude. A i těch mých už bylo víc než dost.

Prostě se v klidu seznamujte.

 

 

 

 

Autor: Jana Majová | úterý 30.11.2010 22:41 | karma článku: 10,60 | přečteno: 1723x
  • Další články autora

Jana Majová

Stalker

Žijeme silný příběh. Je zcela pravdivý a žijeme ho tak dlouho, že jsme už přestali vyhlížet jeho konec. Devastuje nám každodenní život, mění naši realitu. Tak se žije, když si vás vyhlédne někdo, kdo se rozhodl vám ničit život.

18.9.2022 v 23:05 | Karma: 36,70 | Přečteno: 3533x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Marie Milá (Šípková)

Jak je ten svět pomíjivý, že? Už týden mi svítí v kalendáři, že máš dnes narozeniny. A Ty? Ty se teď odněkud z vyššího levelu samotného Bytí nejspíš s nadhledem usmíváš. Marie.

3.2.2022 v 18:26 | Karma: 23,41 | Přečteno: 511x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Hodně štěstí, zdraví, hodně štěstí milý Davide...

David oslavil třicátiny. Slavil s velkou radostí a chutí. Cože si to, milý čtenáři tohoto necovidového blogu myslíš? Že na tom není nic divného? Že třicitka je před tebou nebo za tebou a jako... no a co? Život jde dál?

26.10.2020 v 20:53 | Karma: 21,85 | Přečteno: 691x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

FAQ pro holky u šicích strojů

Nemyslím teď nás, zkušené harcovnice. Myslím mladé ženy, často maminky na mateřské, které bůhvíkde vyštrachaly šicí stroje a sedly k nim. Mají můj respekt.

20.3.2020 v 20:39 | Karma: 24,48 | Přečteno: 1200x | Diskuse| Ona

Jana Majová

Když peče celá zem, fandím.

Konečně vím, jak vám je. Vám všem, kdo jste soutěživí, fandíte hokeji, tenisu, házené, biatlonu, atletice, krasobruslení, čemukoliv. Protože já, nesoutěživá, jsem to neznala. Až teď. Teď se vší vervou fandím pekařům a cukrářům.

9.3.2020 v 18:41 | Karma: 27,29 | Přečteno: 690x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Rusové hlásí průlom fronty. Ukrajinská minela jim přihrála klíčové město

24. dubna 2024  11:40,  aktualizováno  15:50

Premium Jako „den průlomů“ oslavují ruští vojenští blogeři pondělní události na doněcké frontě, kde se...

Co v EU prosadili čeští europoslanci? Nabíječky i Erasmus, připomínají se

28. dubna 2024

Premium V Bruselu a Štrasburku proběhlo v týdnu velké loučení. Ve stávajícím složení se totiž europoslanci...

Děti na Haiti cestou do školy překračují mrtvoly. Misie z USA líčí praktiky gangů

28. dubna 2024

Premium Od spolupracovnice MF DNES v USA Co mi vyprávěli po telefonu známí z Haiti, k nimž tam jezdím: školy a obchody se řídí podle toho,...

Zastřelili ho, pomočili a pověsili. Jak vznikla fotka mrtvého Mussoliniho

28. dubna 2024

Seriál Doufal, že uteče a i s milenkou dožije v bezpečí. To by se však víc než dvě dekády nesměl chlubit...

Hamás zveřejnil video Američana a Izraelce unesených v říjnu loňského roku

27. dubna 2024  19:18,  aktualizováno  21:55

Palestinské hnutí Hamás v sobotu zveřejnilo video zachycující dva z rukojmích, které uneslo při...

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
RECEPČNÍ

Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat: 30 550 - 30 550 Kč

  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.