Diskuse

Krakow v moll

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Škoda, že jste vynechali hrobky polských panovníků. Jsou mezi nimi i ti Jagellonci, kteří vládli na českém trůně.

2 0
možnosti
Foto

J42a85n53a 72M19a72j51o83v66á

10. 3. 2013 20:42

Díky za tip, příště. Tentokrát jsem hroby (a to jakékoliv) bojkotovala já. Příště určitě zajdeme.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. Kdysi jsem v Krakově byl a je skutečně nádherný. Byl jsem tam v létě 92, to byla ještě taková jalová doba, kdy všichni museli turistikovat na západ, tak tam nebylo přeturistováno. Teď jsem dostal chuť se tam podívat znova. Možná to udělám, díky.

2 0
možnosti
Foto

J72a69n26a 49M83a48j22o90v15á

10. 3. 2013 10:31

Petře, bude-li příležitost, zajeďte :-). A napište, navedu Vás k místu, kde jsem večeřela dvoubarevnou (fakt, každá půlka talíře jiná) polévku :-).Díky za písmenka.

1 1
možnosti

Karma a podekovani. Dik za to, ze jste nazev mesta napsala tak, jaky skutecne je, to znamena Krakow a ne Krakov, jak je v Cesku hloupym zvykem.

2 0
možnosti
Foto

J75a65n14a 84M57a35j43o38v98á

10. 3. 2013 10:28

To je tím dětstvím v pohraničí :-). Všechny ty polské spřežky (ve třídě jsem seděla s Radečkem Wawrzyczkem), všechny ty "ocásky" pod samohláskami jsme četli stejně snadno jako češtinu. Dneska už mi to samozřejmě dává zabrat :-)

0 1
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.