Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

... a já to s váma všema myslel tak dobře...;-(;-(;-( ;-D Ale uznávám, že to vypadá moc pěkně a bojím se, že být in natura postavený před to prkno, tak bych žral a pak pán bůh se mnou...;-D

3 0
možnosti
Foto

J51a36n48a 97M89a87j71o62v78á

10. 3. 2020 19:02

Vítejte, Vladimíre :-). No, to si pište, že ne. Jednak byste celý den sledoval, jak nad tím hloubám, vymšlím, chladím a zahřívám a vnímal celou tu "vědu", jednak by vám to bylo líto. Tak byste počkal na svoje kafe a pak by vám to bylo líto načít a pak byste si teprve uloupl větrníček (dobře, tři). Nic, co by pak nevyřešila procházka :-).

Ale je mi to jasné, že jste to myslel dobře. Ona tahle cukrařina pěkná už je takové uměníčko, když se to umí (tedy ne v mém podání, samozřejmě).

1 0
možnosti

Souhlasím s panem Kroupou,když se podívám na některý pečící pořad, tak bych žral jak kyselina a to neeeeeeeeé;-DR^

2 0
možnosti
Foto

A tak to ne, to by nešlo, to od toho honem utíkejte na nějaký sportovní kanál :-).

0 0
možnosti
Foto

Jsi umělkyně!R^ Do něčeho takového, co trvá hodiny a hodiny, bych se já vůbec nepouštěla.:-/ Já sázím na jistotu: bábovky, štrůdl, perník. Minulý víkend jsem "spáchala" koka řezy - no, na poprvé bych si dala tak 2- (chuťově dobré, ale uměleký dojem... no nevím).

Tak tedy pečení zdar!R^:-):-)

1 0
možnosti
Foto

Díky, Pavli. Ze zkušeností si myslím, že my, holky, ten umělecký dojem trochu přeceňujeme. Teď je mi až líto, že jsem si nenafotila ty patvary rádobyšpiček. Až se stydím je slovně popsat a fotka by to vystihla. A co myslíš - zmizely všechny. Takže pokud Tvé koka řezy zmizely z tácu, byly prostě na jedničku. R^

1 0
možnosti
Foto

Ale snad jo. Na takový to domácí žvýkání dobrý. Jen pořád nechápu, jak to ti pekaři "jako já" dokážou vyrobit za tři hodiny. Vlastně cokoliv.

0 0
možnosti
Foto

Tak to nic moc, že? Naživo by to bylo lepší. Ale tím víc děkuji za návštěvu :-)

0 0
možnosti

Mňam, vypadá to skvěle.. Pekařskou soutěž nesleduji. Pečení mě nebaví.. Soutěž asi sleduje manžel, protože nedávno začal mluvit o roládě.. Něco, co neumím, nikdy jsem nepekla.. A před 14 dny šel s kamarádem kácet břízy.. Tak mi ho bylo líto, že o víkendu dělá takovou těžkou fyzickou práci, že mě napadlo, udělat mu překvapení.. Tak jsem tu roládu zkusila.. Dovnitř tvarohový krém a jahody, co zbyly v mrazáku z letní úrody, vršek jsem ozdobila bílou a tmavou čokoládou a lístečky máty.. A byla naprosto skvělá.. Soutěž na kterou se ze zásady nedívám, mě inspirovala a z díla jsem měla radost.. Už se těším na narozeniny, upeču roládu..

1 0
možnosti
Foto

No vidíte, nějak, i kdyby trošku, peče celá zem :-))).

Na roládě nic není, že? A jak to skvěle vypadá. U nás ji dělávala babička. Bábinka. Vždycky ji měla dokonalou. Vy určitě taky, úplně to vidím. R^

0 0
možnosti

Já jsem zase kutil. Váš hezký článek jsem celý nevydržel, nicméně, když z toho máte radost, je to dobré. :-)

0 0
možnosti
Foto

A to je tím milejší, že jste napsal. Ať se Vám daří vše, na co jsou kutilskou ručkou sáhnete.

(Víte, co je na tom pečení dobré i špatné současně? źe se to sní...i s případnými vadami a nedodělky :-)). Většinou rychle sní.

0 0
možnosti
Foto

Krásně napsáno, úžasně upečeno. Máte můj obdiv! :-)R^R^

2 0
možnosti
Foto

Děkuji :-). Spíše si ho nezasloužím, ale je to milé číst.

1 0
možnosti

Hezký večer Jano, nepeču, nevařím, Superstar a jiné podobné pořady mě míjí. Kopty je na můj vkus všude plno, tak jsem neměl důvod sledovat, jak Peče celá země. První díl sledovala manželka a já koukal jen jako na kulisu. Od té doby sleduji každý díl. Soutěžící, porota i moderátoři mi sedli. Nestačím se divit, jak se díl od dílu zlepšují a jak porotci umí popsat chuť, vzhled a tvar i divákovi mého formátu. O víkendu jsem zažil zklamání, když nebylo velké finále. O to více se těším nyní. Kdyby to šlo, dal bych všem soutěžícím velkou karmu. Všem. Takto ji máte ode mě aspoň vy. :-)

2 0
možnosti
Foto

No, mne taky právě míjí. Jenže to pečení...to je teď pro mne taková dlouhodobá soutěž se sebou samotnou :-).

A vnímám to podobně jako vy - ta soutěž je prostě milá. Porotci v zásadě laskaví, soutěžící si radí, utěšují se, drží si palce. Pro mne balzám (např. proti pro mne agresivní rivalitě MasterChefa). A samozřejmě si tam okukuji finty a rady porotců.

(A fakt - já to sladký skoro nejím :-)).

0 0
možnosti
Foto

Nestraš, kde? :-).

Mne to hrozně baví, ale jen tehdy, když chci a když nevadí, že to neumím, jen si tak brouzdám.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.