Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IM

Moc hezky napsanéR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivo, že jste se tady zastavila a tu délku dlouhou přečetla.

0 0
možnosti
ZS
Foto

... A reálné ještě drsnější. Děkuji vám.

0 0
možnosti
Foto

Tak to je síla...Znám pár podobných příběhů: manipulace, citové vydírání, atd.

Tobě za citlivé sepsání tak traumatických zážitků.R^:-):-)

2 0
možnosti
Foto

Děkuji, že ses prokousala ke konci.

Je to zajímavé. Všichni je známe a přitom...jakoby nebyly,

1 0
možnosti

Rodiče si nevybíráme. A jaké nám osud přidělí, je velká loterie. To si člověk uvědomí až s přibývajícím věkem. Měla jsem velké štěstí...na otce.

Jak je na tom člověk dobře si taky uvědomí, když čte, poslouchá, podobné životní cesty lidí tak, jak jsi o tom napsala.

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Marie, že ses zastavila na tak dlouhé čtení. Někdy se usmívám tomu, jak rostu do své mámy a jak nedokážu překonat vlastní stín (a pořád někoho zachraňuji), A jiní své stíny vrhají jinam...

1 0
možnosti
OU
Foto

Děkuji, Martino. Udělalo mi takovou tichou radost, že jste v tom dlouhatánském textu našla to, co jsem tam chtěla vložit a obávala se nesrozumitelnosti.

Sourozenci jsou ve skutečnosti čtyři. A čtyři opravdu silné příběhy. A k tomu skutečné "prokletí" předávané v ženské linii už nejméně třetí generaci...

0 0
možnosti
Foto

Jani, při psaní jsi určitě měla velice vlhké oči. Ale zvládla jsi toR^

0 0
možnosti
Foto

Přiznávám, Horste, že ne. Byla jsem pekelně soustředěná, abych ze složitého příběhu vyzobla srozumitelnou linku a pak ji zkracovala a zkracovala...takže jsem byla spíš zamračená.

0 0
možnosti
Foto

8-o"Vlčice" jsem tak nějak měla za beletrii. I když, ono se to vlastně stát mohlo...

1 0
možnosti
Foto

Klárko, měla jsem v plánu ten příběh postupně psát, ale nějak se nepovedlo. Dokonce jsem pošilhávala po záměru poskladát to do knížky. Dvojčata (ve skutečnosti "jen" sourozenci) a tak jiné příběhy...

Ale asi nejsem dost pečlivá nebo tak něco...a tak zůstalo u přání.

1 0
možnosti
Foto

Někteří lidé opravdu nevědí jak naložit s životem... (Zejména ženy - smolařky).Jsou tvrdohlavé dělají stále stejné (životní) chyby - a nenechají si bohužel poradit.. A stále jsou nešťastné. ;-( Snad mají ta špatná životní rozhodnutí opravdu v genech. Znám také takové... Moudrý člověk se ze svých minulých chyb poučí - bláhový je stále opakuje. (Ale ta Sára přece žije vlastní život - ne ten sestřin...( Díky za zajímavý příběh - i když smutný). .

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Mirko, že jste se zastavila. Je až neskutečné, jak se lidé dokážou opakovaně motat v kruhu stejných chyb. A Sára, za opravdu žije svůj život. Kdo ví, třeba se právě ona dokáže vypořádat s minulostí i budoucností.

1 0
možnosti
Foto

Jani, ač je to hodně drsné, napsala jsi to výborně!R^Pokud by Tvůj blog četl někdo psychologicky zdatný, zajímalo by mě, co by vyprávěnému řekl, a jak by jednání hlavní hrdinky rozklíčoval. Já soudím, že za svůj dospělý osud jsme každý zodpovědný sám. Navíc coby dospělí máme schopnost sebereflexe, což je skvělá stopka pro neopakování toho, co by nás mohlo stáhnout to propasti.

3 0
možnosti
Foto

Mám něco podobného ve svém okolí. Velmi bohatá matka, a dávno dospělé dcery jí splácejí luxus, na který je navykla, slepou poslušností. Paní Jano, obrovský kompliment, jak to vnímáte a dokážete podat. VR^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Michaelo, že jste se stavila a přidala zkušenost. To člověk jenom kroutí hlavou, že?

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.