Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IL

Svoji dceru jste zachránila, VVVnemusela se cítit vyřazená z kolektivu a hlavně mohla běhat... Musím se podívat po žluté barvě a obléknout se do žluté.R^R^R^

1 0
možnosti
Foto

Děkuji, Ivko. Taky to do konce týdne stihnu :-)

0 0
možnosti
Foto

Dííky. Máš motorku na žluto?

0 0
možnosti
Foto

JanoR^V, opět moc zajímavý a potřebný blog.

1 0
možnosti
PS

Podporovat dobročinné akce je záslužné, ale je někdy dobré si vyhledat informace o dalších možnostech léčení a vyléčení.

Zvláště po roce 1990 nastala expanze různých informací o léčení a vyléčení nemocných lidí alternativními aj. metodami. Pro pomoc hledající jsou časopisy Regenerace (https://regenerace.cz/), Meduňka (https://www.mojemedunka.cz/) a/nebo pro náročnější jsou duchovní cesty uzdravení, viz: https://www.bruno-groening.org/cs

Pokud někdo nesouhlasí ani z jednou doporučených možností, nezbývá než si připomenout: Bojím se čtenáře jedné knihy - St.Římané. Anebo si položit otázku - chceme se vůbec uzdravit?

0 0
možnosti
Foto

Už zas? Petře, já vás fakt budu mazat. Mám své trolly sice ráda, ale tohle je fakt moc.

0 0
možnosti
Foto

R^Zrovna dneska jsem měla na sobě tričko, které je skoro žluté... To opravdu žluté je v koši na žehlení.;-D

1 0
možnosti
Foto

Skoro žluté se taky počítá, Klárko. Díky.

1 0
možnosti
Foto

mám husí kůži...krásný psaní o velkým boji...R^V

2 0
možnosti
Foto

Zuzi, aniž bych to nějak podceňovala, jsou větší. Ty víš své. I já vím své. Ale tenhle je taky náročný a je důležité, aby všichni všechno dělali pořádně. Rodina i medicína.

Docela těžké je taky dítku neškodit lítostí. Je to docela zkouška, ale dá se jí projít k úspěchu. Tak si to třeba nějaká z míry vyvedená rodina přečte a muže si v dáli představovat ty podpatky. Já tu fotku snad najdu a přidám do blogu nebo co...

0 0
možnosti

No jo, nohy. O tom něco vím. Je třeba jim věnovat pozornost od počátku chození.

Někdy to příroda netrefí, a je třeba ji poopravit. A u vás se to povedlo skvěle.

1 0
možnosti
Foto

To si píš, že povedlo :-). Všem za to děkuji vždycky, když ji vidím utíkat. Moc děkuji, Marie. :-)

1 0
možnosti
DS

Jejdy, tos nemohla napsat dřív? žlutého nic nemám, koupila bych si aspoň tričko. Každopádně dcerku pozdravuju a jste všichni dobří, že jste to zvládli a váš dívčí tandem... jsme dobré, že jste to zvládlY. )

1 0
možnosti
Foto

Máš do konce týdne čas, třeba to ještě klapne :-), jsi hodná, že nad tím přemýšlíš, to vlastně stačí :-).

A nemohla, protože jsem netušila, že něco takového existuje, chápeš to? Že mi tohle uniklo? :-).

Díky :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.