Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dala jsem Vám karmu za dnešní článek. Neuvěřitelné, čím jste si prošla, ale máte uzavřenou diskuzi, což chápu. Jano, vždyť Vy jste neskutečná v tom smyslu, co píšete. A navíc jste odvážná, že jste toto téma pustila do blogu. Asi jste udělala dobře, že jste diskuzi uzavřela. Tak držím palce, pěsti, ať se Vám vše v dobré otočí.R^

0 0
možnosti
Foto

J60a98n10a 14M62a66j65o13v30á

12. 5. 2019 21:17

Není uzavřená záměrně, moje blogy jsou naopak prostorem pro diskusi. Nastal nějaký technický problém, věřím, že mne admini budou umět vzít za packu a pomoci ho vyřešit. Jinak prostě vypustím další článek z plánované tématické série dřív, než jsem plánovala (uvažuji o týdenním intervalu).

0 0
možnosti
Foto

Tady jsem Vám dala karmu, hned ten den, co článek vyšel. Zasloužila jste si ji.

0 0
možnosti
Foto

V ach...

smutné, ale krásné. Dovedu si představit, jak by ho pomluvila, kdyby nepřišel... ;-(

1 0
možnosti
Foto

J31a82n44a 86M28a10j56o64v92á

11. 5. 2019 13:36

Právě tak, Bohunko.

Díky.

1 0
možnosti
Foto

To je táááák smutný...Ale vám karmice.

2 0
možnosti
Foto

Děkuji za ni i za to, že jste se zastavila...

0 0
možnosti
LI

Život přináší kupu radostí, ale i hory starostí...

1 0
možnosti
Foto

Vítání posílám. A děkuji.

1 0
možnosti
Foto

Když měl můj syn maturitní ples, jeho otec mu řekl, že tam půjde jen za podmínky, že nepůjdu já (rozváděli jsme se, když synovi byly dva roky, od jeho zhruba 12 let jsme ani nebyli v kontaktu, protože si veškerá setkání domlouvali spolu). Teď bude náš vnuk slavit první narozeniny, ale oslavy budou dvě. Ani přes výslovné synovo přání jeho otec nechce slavit společně. Škoda, že jsem tehdy tatínka nevybírala pečlivěji :-)

A můj současný partner na koncerty svých dětí i přes nelibost jejich matky chodí vždy. Myslím, že je to důležité, a že rodiče by si měli své problémy řešit právě jen mezi sebou a netahat do toho děti. Bohužel jen málokdo to dokáže. Doufám, že tatínek Emičky ten tlak vydrží. R^

2 0
možnosti
Foto

Nevím, jestli jde vybírat dost pečlivě, život nás prostě staví do různých situaci a mění nás.

Jen by se ty křivdy měly řešit včas, než se stanou pevnější než beton. Vždyť většinou je ten rozchod způsobený "jen" řetězením špatných okolností a rozhodnutí.

Vždyť naprostá většina lidí po čase znovu žije v nějakém vztahu nebo vztazích a jde to.

I tady by stačilo vnímat to a chtít.

0 0
možnosti
DS

Ano, my rodiče často zapomínáme, že v našich vztazích jde hlavně o naše děti. Zrovna včera plakala jedna mladičká kolegyně, že bude mít patrně svatbu jen s novomanželem a kamarády, protože rozvedení rodiče z obou stran odmítají setkání na tak důležié události...Tobě karma, Jani a douám, že Emička ty rozmíšky ze strany maminky snese...že bude tatínek stále plnit její, dětskápřání

0 0
možnosti
Foto

Je pitomé, že se rodiče často nedokáži povznést nad svá citová zranění a vzpomenout si, že jejich děti se narodily proto, že se měli rádi...

A udržet pro děti kontakt i s tátou je u starších děti prostě i výhodné - víc jim pak pomáhají.

Tahle "výchova" nějak chybí.

1 0
možnosti
JZ

J77a54n 53Z19í41m47a

8. 5. 2019 10:40

To nic. Někdy takhle hloupé nebývají jenom ženy, ale i my muži...

0 0
možnosti
Foto

Ano, blbost je mezi obě pohlaví distribuovaná zcela rovnoměrně.

0 0
možnosti
Foto

Vážím si této vaší návštěvy.

0 0
možnosti
Foto

Jani krásný příběh a moc hezky podaný.R^V

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, Danko. On to ten život tak nějak nejlíp umí.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.