Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak toto bych si užila. Krásná proměna. :-)Jak kdosi uvedl, není ošklivých žen.

0 0
možnosti
Foto

Jo, krása, to je věda. Stačí mi krémy unikátního složení s originálními patentovanými účinnými komplexy. A ony ještě další procedury.8-o Dala bych si tu Odettu. A projít se po mole, jo to by taky šlo, hlavně, když nebudu muset mluvit.;-)

1 0
možnosti
Foto

No vidíš, tak to bys mohla na to molo, příští ročník už má, tuším i termín. :-).

Díky, že ses stavila. :-)

1 0
možnosti

To by potřebovali v Lanškrouně. Mám tam stavbu a tam snad není žádná hezká žena. Jediné co tam je zajímavé je farář (Zibi) a to, že čestným občanem Lanškrouna je dodnes Adolf Hitler. Jinak nic moc. Jo a radnice je krásně goticky renesanční.

Mám takovou teorii, že pokud tam byly hezké ženy, tak odešly pryč se zbohatlíky. Tomu by nasvědčovalo o to, že na kruháči u Lidlu včera prosvištěla AUDI Q7, kteroi řídila vnadná blondýnka a směřovala na Svitavy a pak na Brno, ale značku měla E

0 0
možnosti
Foto

Určitě tam jsou... Jen se prostě mimoběžíte :-)

0 0
možnosti
Foto

bych chtěl taky na molo:-)

0 0
možnosti

...já raději na mol:-))))

0 0
možnosti

Milá akcička, jak jinak u tebe, Jano, a bohatá fotodokumentace. Díky. Já bych tam sice asi nos nestrčil, aby mi tam někdo při mé povaze neumět říct ne obočí nevytrhal, tvář nezgalvanizoval, tělo nezdepiloval, neobarvil, nenatupíroval, neprostřihal, kůži nenapatlal a do šatů na štendrech nezamotal, ale jinak R^

1 0
možnosti
Foto

No to mi povídej...já, která se líčím až posledních pár let, protože nenamalovaná už jsem společensky nebezpečná jsem se ocitla v prostředí zcela neznámém.... chvilkama jsem ze vší té vědy okolo měla pocit, že jsem na kosmodromu :-).

Ale stejně...třeba někdy dohledně někam společně strčíme nos a bude to fajn.

0 0
možnosti
Foto

Děkuji. Vy byste mi tam aspon vykoumala, jak je to s těmi složtostmi chemie pro krásu...

0 0
možnosti

Hezké sci-fi (pro mě).;-D

1 0
možnosti
Foto

Věrko, nikomu to nebudeme říkat, ale pro mne taky. Zas ale až neuvěřitelný zážitek, jako všechno, čemu člověk poodhalí takový ten závěs tajemna.

0 0
možnosti

Moc pěkný "motání" :)

1 0
možnosti
Foto

Jo, jsem Blance moc vděčná, že se na mne obrátila i když to bylo na poslední chvilku (a tedy tu bezesnost). Ostatně, dneska má narozeniny, tak jí i tímhle posílám pozdrav :-)

1 0
možnosti
Foto

Honza je uplnej manekýn:-)R^

1 0
možnosti
Foto

No to mi povídej, co se oženil, je jako vyměněný a pořád něco zkouší :-))

1 0
možnosti

To byla tedy akce! Úplně ten mumraj všech zúčastněných vnímám. Moc pěkně jsi to popsala.

A hlavně, že tu mám "svého" modela. Obdivuji jeho všestrannost. Jde do všeho. A to není každému dané.

1 0
možnosti
Foto

'Ze jo? Mám doma muže téměř univerzálního :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.