Diskuse

Dáme una

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^;-)Tak zrovna klasické taneční mě moc nebavily. Když mi na přelomu zimy a jara začaly blokovat tréninky jazzu a moderny, měla jsem chuť se na ně vykašlat. Ale nedochodit kurz, který stál poslední zbytky rodinných úspor, a připravit mámu o roli gardedámy bylo nemyslitelné. V sedmnácti jsem byla ještě hodná holčička.;-)

1 0
možnosti
Foto

J41a17n70a 88M47a35j14o33v39á

9. 11. 2018 10:48

Vidíš a my to točíme pořád dokola, protože je to legrace. Pěkně sedmičku vína do košíčku, k tomu něco na zub, taneční boty do pytlíčku a jde se :-).

3 0
možnosti
Foto

Já už to snad ani neumím... Ne že by to bylo něco k chlubení.:-P

1 0
možnosti
Foto

J70a19n21a 45M73a31j37o61v73á

9. 11. 2018 11:41

Taky jsme to vzali pěkně od začátku, jak jinak :-). Zapomene se to.

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.