Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ty mi dáváš! Dnes jdu sedět do komise. Zhlédla jsem instruktážní video a nemám z toho dobrý pocit:-/ nač to dělat jednoduše, když to jde i složitě...tak nějak;-)

1 0
možnosti
Foto

J36a76n87a 30M74a94j58o54v32á

5. 10. 2018 17:15

A mám to dobře?

0 0
možnosti
Foto

Mě vždycky bavilo prostě zaškrtat lidi, které osobně znám.;-)

1 0
možnosti
Foto

J46a87n25a 77M70a13j13o71v83á

4. 10. 2018 22:34

No, právě, že mně taky...a pak jsem si (už je to chvilku) vyrazila na práva...a oni mi to tam pokazili :-))))

1 0
možnosti
Foto

Jani, já jsem na to matematicky rezignovala. Mám takovou zvláštní osobní zkušenost. Před osmi lety jsem u nás kandidovala za Nezávislé. Přesněji jsem k tomu byla přemluvena, a ze slušnosti, abych podpořila dobrý program, jsem souhlasila, ale jen s podmínkou, že budu někde na chvostu kandidátky, abych byla v bezpečí a nezvolitelná, s jistotou, že přede mnou jsou dobří lidé, kterým při nějakém tom přepočtu moje případné hlasy budu přát. Kandidovala jsem z jedenáctého místa z patnácti. Jani, skončila jsem celkově ze všech kandidátů napříč všemi stranami druhá. Uf, to byl šok. Po čtyřech letech v zastupitelstvu jsem do minulých voleb kandidovala ze třetího místa. A druhý šok. Já jsem vyhrála. A opět nejen na naší kandidátce, ale celkově. Od té doby vím, že uspět může i ten, kdo nekandiduje z prvních příček.

2 0
možnosti

O mě se dneska málem pokoušela mrtvice, když jsem zjistila, že zdejší Piráti mají ve volebním programu zrušení městské knihovny. Prý je to přežitek, postačí knihy v elektronické podobě.

Čtenářský spolek v našem městě existoval od roku 1831, vlastní knihovna nepřetržitě funguje od roku 1897. Naše knihovna nejenže zaujímá čelní postavení mezi veřejnými knihovnami v České republice, ale je důležitou institucí na kulturní mapě města. Ale pro část generace, která se bez knížek obejde, je to přežitek! No, bůh s námi!

2 0
možnosti
Foto

J56a79n18a 16M93a81j47o28v85á

4. 10. 2018 21:22

Já díky, že jsi to přelouskal, dneska mne v čekárně u paní doktorky, jíž jsem šla nahlásit, že se mám báječně (ona mne proto ráda vidí), definitivně namíchl rozhovor dvou půvabných, zjevně vzdělaných dam, které nemají tušení, jak se to vlastně dělá, tak jsem to tak nějak nevydržela nesepsat.

1 0
možnosti

:)))

Vychází mi piškvorky mezi pišišvory a volební plachtu nenapnelizuji - mohla by cuknulout :)))

1 0
možnosti
Foto

J48a71n62a 77M72a91j21o96v66á

4. 10. 2018 21:03

Tak kolem toho o-pa-tr-ně, Jani :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.