Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Na Šumavu se chystáme příští týden - už se těším. Ale výšky taky nemusím.8-o

R^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

Nejsou povinné, moc si užívej a foť, jo? R^

0 0
možnosti
Foto

R^ Miluji pohledy z rozhleden a výšek, dodává mi to pomyslná křídla, úžasný pocit svobody, jen musím dávat pozor, abych neudělala nesprávný krok vedle;-)Díky za hezké fotky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Soni, děkuji a jsem ráda, že jsi konečně můj rozhlednový spřízněnec :)

1 0
možnosti
Foto

Jani,tys mě tak namlsala,že pojedeme...buď na podzim,nebo příští rok.:-)

0 0
možnosti
Foto

Skvělý plán :-)

0 0
možnosti
Foto

Stezka nad korunami stromů, mě hodně láká. Ovšem nevím jestli bych ji užila, neboď mám závratě na první " šprušli" žebříku.;-D Hezký výletový blog.R^

1 0
možnosti
Foto

Dani, tohle je fakt autostráda, skoro si myslím, že závrať to tam nemá snadné.

0 0
možnosti

No, teda! Chudák to vaše dvoumetrové miminko!:-D Je to borec, že to vydržel. Ovšem výlet to byl vskutku pěkný. Jen, prosím tě, to není Boubín, ale Pupin:-)) tak tomu říkají Němci. A když viděli ceduli Vstup zakázán! (ještě v minulých časech), tak se mě ptali, co to je cakacáno?!:-)) Docela prima konverzace při cestě do Sušice:-))

Tu fotku za boubínským jezírkem bys v Německu či Rakousku neudělala. To je naše specialita. Proto jsem tam při cestách ráda chodila do lesa, abych viděla, jak to má vypadat:-)

Jo, a ty jahůdky...to je čistá provokace!

Nádherný blog (i když mi bylo dopřáno vidět jen některé fotky).

1 0
možnosti
Foto

Však to je právě fotka ještě směřující do "Pupina" v pralesní části, kde se to musí takhle jakože nechat svému osudu...to ani duše moraváka nepochopí :-).

Dík, že se stavila.

1 0
možnosti
Foto

Jano, to je krásný výlet.R^ Rozhledny mám ráda, ovšem horší je to s tím výšlapem, bojím, bojím;-D

0 0
možnosti
Foto

Až někam polezeme, klííídně tě vezmu za ruku, mám teď opečovávací trénink :-). Díky, že ses stavila.

1 0
možnosti
Foto

R^Jako obvykle nadhera, Jani. Byl by z Tebe dobry cestopisec:-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji Honzo. Zaběhnu do Zlína mrknout do archivu Zikmunda a Hanzelky, jestli tam nenajdu návod "jak se stát cestovatelem". Od přírody jsem totiž cestovatelka pouze velmi opatrná :-).

0 0
možnosti
Foto

R^Schody, skrz které je vidět dolů, taky nemusím.;-) A na ty borůvky bacha, ty krásně velké pohodlně osbíratelné keříčky jsou jiný druh. Jedovatý, ověřeno před lety právě v těchto místech.:-/

0 0
možnosti
Foto

Asi to bylo, Klárko, ok. Žijeme :-)

0 0
možnosti
Foto

Na rozhledny už také nelezu, ale na nějakou nižší hradní, nebo kostelní věž si troufnu. Díky za připomenutí Šumavy a příhraničnch hvozdů Rakouska. Přeji další zajímavé hezké výlety. R^;-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, že jste se stavila :-). V hezké věži jsme taky včera byli, fotku snad mám :-).

0 0
možnosti
Foto

:-(že z rozhleden je bezva rozhled, ale i tak na ně nelezu, člověk se z toho zadejchá a bolí nohy.:-)

0 0
možnosti
Foto

Ony jsou hezké i zespodu :-). Měj se hezky, už se zase vyčasilo :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.