Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To bude super dovča , ze zvířátky. Moje srdíčko plesá radostí. Užijte si to Jani.R^V

0 0
možnosti
Foto

Užíváme, Danko, i dnešní rozhledny byly parádní :-)

1 0
možnosti
Foto

A parádní, máme z toho červencové vánoce. Díky, že ses stavil.

0 0
možnosti

Jsem moc ráda, že se Vám v jižních Čechách líbí. Ještě bych Vám doporučila malý výlet na Dobrou a Hojnou vodu v Novohradských horách, z Kájova to může být autem tak 30 - 40 minut. Určitě byste nelitovali, jen zbrusu nově opravený barokní kostel na Dobré Vodě je nezapomenutelný zážitek.

1 0
možnosti
Foto

No výborně, nemáme program na zítra, tak to hned navrhnu :-)). Děkuji za tip. Jste poblíž?

0 0
možnosti
Foto

R^roztomilí miláčkové-takové blogy mám nejradějiR^

1 0
možnosti
Foto

Vítejte a děkuji...(a přitom...taková blbost, že?)

0 0
možnosti
Foto

Jani,zvířátka jsou úžasná,my byli teď v podobném království.:-)

R^

1 0
možnosti
Foto

Tak to je paráda, to tady žvaním úplně z cesty, co? :-)

1 0
možnosti

:-)R^ Předmývač talířů. :-)

1 0
možnosti
Foto

Po dnešní večeři hlásím, že i misek. Jen krabičku se zbytkem paštiky odnesla celou. Asi pro jistotu.

0 0
možnosti

Tak ta domácí Zoo je naprosto úžasná. Pro mě jasná vítězka Žakínka (snad je to dobře) a pan Kohout. Ale i ostatní jsou miláčkové. Asi by mě ze dvorka nikdo nedostal:-D

Parádní fotky!

p.s. občerstvovací souprava je pozoruhodná:-))

4 0
možnosti
Foto

To vypadá na dovolenou podle mého gustaR^ Těším se na další fotoreportáž:-)

0 0
možnosti
Foto

Zdeni, děkuji. Jestli se zítra neztratím na rozhlednách, tak se vynasnažím :-)))

1 0
možnosti
Foto

R^Semínko rotvajlera.;-D

4 0
možnosti
Foto

Já zas říkám rotvajler bonsaj;-D

3 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.