Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Umíte se tím objektivem opravdu dívat R^. Labské pískovce jsme procházeli před 35 lety s batohy na zádech a zrovna tenhle jeden z nejkrásnějších zážitků jsem už málem vytratil z paměti. Tenkrát to byla opravdu zastrčená venička. Doufám, že současný turistický ruch zcela nesmazal její kouzlo.

Tam úplně na konci směrem k Mariině vyhlídce byla jakási dětská léčebna. Pardon, že Vám to cpu sem, ale hned jsem si vygoogloval, jak vlastně skončila. Bohužel špatně http://paulines.blog.cz/1407/skvost-v-samotnem-srdci-ceskeho-svycarska

0 0
možnosti
Foto

J79a12n54a 68M43a35j55o47v11á

13. 8. 2016 13:09

Mám pocit, že jsme šli kolem ní, asi bych i tu fotku vyškrábala, areál pustne, stavba ale vypadá půvabně.

Nemám pocit, že by kraj likvidoval cestovní ruch, Jetřichovice byly pořád klidné (možná i moc). Na cestovní ruch asi doplácí jen Hřensko (tam jsem snad ani nefotila, otrávená množstvím podivných tržnic) a k Pravčické bráně putují procesí lidí, což se asi předpokládat dá.

Jste ale fakt dobrý, že to 35 let držíte v hlavě. Děkuji, že jste se zastavil.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.