Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PC
Foto

J65a47n79a 44M21a18j40o12v82á

14. 3. 2016 21:35

Moc děkuji :-). Dneska jsem potkala lektorku Jitku na koncertě a ona říkala, že ji hrozně baví, jak máme všechny obavu, že nám to nepůjde, ale ono to jde, protože nemalujeme krajinu nebo postavu, ale "jen tak". No...tak já jen tak začnu malovat postavu a skončí to u krajinky...a je to;-)

0 0
možnosti
Foto

Tak jsem tam ten obrázek přidala...ale...je to, moji milí, akce "já-jsem-vám-to-říkala".

2 0
možnosti

No, vidíš. Ani to nebolelo, a nás to potěšilo. Je nádhernýV:-)R^

1 0
možnosti
Foto

R^Dovedu si ten krásný pocit představit, držím palce do dalších tvůrčích chvil:-)

PS: Jani, nebyla by fotečka Vašeho výtvoru, prosím?:-)

1 0
možnosti
Foto

Honzo, omlouvám se, ale já si fakt netroufnu :-), budu se příště víc snažit, třeba se mi povede vymňouknout na šáteček nějakou tu kočku :-)

0 0
možnosti
AJŘ

Bezva, docela jsi mne nalákala. Asi to zkusím.;-)

1 0
možnosti
Foto

Zkus. A nemaluj děti ;-D

1 0
možnosti
ZS

R^Jsem výtvarně nadaná asi stejně jako ty... můj majstrštyk je domeček jedním tahem;-), ze kterého se dá další čárou udělat lucernička... přesto mě malování pořád láká... díky za inspiraci a krásný hřejivý článek:-)

1 0
možnosti
Foto

Jak se dělá z domečku lucernička??8-o

0 0
možnosti
DV

D49a91v85i94d 84V67l86k

1. 3. 2016 6:52

Píšete moc hezky.:-)

0 0
možnosti
Foto

Jé, Davide, to je mi od Vás ctí:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Společná záliba, vášeň, zaujetí - to spojuje:-)

1 0
možnosti
Foto

To si piš (je to správně? Pivo pod Rudou Zuzkou platí?)

0 0
možnosti
Foto

Jani, zdravím, hedvábí je relax... hezký i týden, nejen sobotuR^:-):-)

0 0
možnosti
Foto

I době, Raduš :-).

0 0
možnosti

Jani, jestli jsi tak pěkně malovala jako jsi to napsala, tak je to výtvor hodný mistra(ové)V:-)R^

1 0
možnosti
Foto

J92a43n32a 61M32a70j63o77v63á

29. 2. 2016 22:22

Děkuji, ono je to psaní takové...jednodušší.

0 0
možnosti
Foto

Kouzelné. A fotečky nebudou?;-)

1 0
možnosti
Foto

J90a94n21a 22M76a14j37o17v67á

29. 2. 2016 22:16

Klárko...ne, že by nebylo vyfoceno ze všech stran, ale...snad by mi admini museli zrušit blog :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.