Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AJŘ

:-) paráda. Já když jsem chtěla vidět okolí chaty zvrchu, tak jsem musela v letadýlku. Ale fotky jsou bezva;-).

0 0
možnosti
Foto

Anežko, letadýlko brácha ještě nemá, ale zkusím to navrhnout R^

0 0
možnosti
MP

mimochodem znamy mi rikal ze jeho kamarad take takto fotil ale nemel povolenii a pokuta byla mastna 20 000, muzete fotit pro sebe ale nesirit!!!!!!!!

0 0
možnosti
MP

ptam se- je ovladani dronu slozitejsi nez 600 strankovy navod zrcadlovky\?!!;-D

0 0
možnosti
Foto

To Vám neřeknu, dron ovládal brácha a tvrdil, že mu to jde tak dobře díky typu dronu, který je prostě chytrý.

A pokud si vybavuji, žádný můj návod k foťáku nemá 600 stran, tak fakt nevím :-).

Rozhodně to bylo zábavné od vybalování drona až po finální hru s fotkami doma.

0 0
možnosti
MP

fotim uz dvacet let vsim moznym ale dron jeste nemam, diky za tip;-Dzajimavy pohled z ptaci perspektivy!!

0 0
možnosti
Foto

Je to fakt šikovná hračka a jak fotí!:-)R^

Už si dlouho přeji foťák a zatím je Ježíšek hluchý.;-(

0 0
možnosti
Foto

Ježíšek má občas delší vedení...

0 0
možnosti
Foto

Moc pěkné. Jen nezapomeňte při létání na zákonná pravidla, doplněk X ÚCL platí prakticky i pro malé drony. http://lis.rlp.cz/predpisy/predpisy/dokumenty/L/L-2/data/effective/doplX.pdf

0 0
možnosti
Foto

Jani duše nemusí plakat. Je to velké i s malými písmenky R^:-)

0 0
možnosti
Foto

O, děkuji, Ivi :-)

0 0
možnosti
Foto

Děkuji, moc mne to bavilo :-)

0 0
možnosti
Foto

R^moc hezký, jedninou kaňkou je, že ses dostala do hledáčku adminů:-)

0 0
možnosti
Foto

Na prostej lid muší bej přísnost ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.