Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^ beze slov, protože všechna důležitá slova jste, Jano, řekla vy.

0 0
možnosti

No, Jano, otevřelas silné téma ... :-)

Já osobně když slyším o porodu doma, dostávám osypky. Hlavně kvůli tvrzení paní Königsmarkové a spol., že když těhotenství probíhá normálně, není důvod, aby normálně neprobíhal porod - tohle tvrzení mně vždycky nadzvihne ze židle.  Měla jsem dvě vzorově probíhající těhotenství - a při obou porodech průšvih. Nepostupující porod, v obou případech. První skončil císařem, protože dítě bylo tak  vysoko, že nebylo možné dosáhnout kleštěmi. Druhý byl klešťový, protože naopak dítě sestoupilo do pánevního dna a dál to nešlo... Takže pokud se někdo rozhodne rodit doma, měl by to mít jištěné až na půdu - a i tak riskuje hodně. :-/

3 0
možnosti
Foto

Neotevřela jsem ho já, ale účastnila se na to téma diskuse/nediskuse, kde každý, kdo vstoupil a soudil, že domácí porod ne, byl označen za zloducha. K tomu jakákoliv neochota vůbec vnímat, že nemusí mít pravdu. 

Zvláštní - když kupujeme boty, každý má nastudované, které jsou nejlepší a jak to celé je nejvhodnější. Když kupujeme auto, máme načtené recenze a ptáme se odborníků. Ale porod se najednou stal naprosto něčím jiným než je, na základě JPP.

Vlastně ani nevím proč mi to tak strašlivě vadí, ale vadí.

3 0
možnosti

Bohužel porod byl a je riziková záležitost a je možné při něm i zemřít.Doma i v porodnici.Chyba je,že si lidi myslí,že jsou nesmrtelní a že lékaři,včetně porodníků,jsou všemohoucí.Je dobré si uvědomit,že to tak není.A že porod ani v nemocnici nemusí vždycky skončit jen úspěšně.

0 0
možnosti
Foto

J38a41n54a 34M87a14j38o47v26á

29. 8. 2014 23:28

Nemusí. O tom není sporu. A občas opravdu jde o čas.

1 0
možnosti
Foto

no zamslím se nad tím :-)

1 0
možnosti
Foto

J12a24n78a 10M90a22j39o61v77á

29. 8. 2014 17:22

Ty bys to vzal do porodnice na motorce, že?;-)

1 0
možnosti

Obecne predevsim nerozumim kde se vzala predstava o nezodpovednosti a "absenci znalosti veci". Cetl jsem stohy nazoru/postoju/zkusenosti domarodicek ze vsech koutu republiky, x jich znam osobne a prumerne maji nesrovnatelne vic informaci o riziku porodu v nemocnici i doma. Podivny paradox, narknout zenu, ktera dela maximum pro hladky prubeh fyz. procesu z neznalosti problematiky.

0 2
možnosti
Foto

J25a74n28a 36M16a41j73o79v17á

29. 8. 2014 15:36

Článek je o tom, že i ženy mohou u porodu přijít o život. A o tom, že za sebe se domnívám, že si to matka v zásadě nemůže dovolit s ohledem na své blízké.

1 0
možnosti
Foto

Mně hlavně připadá nešťastná ta atmosféra, ve které se vedou debaty o porodech. Na jedné straně někteří arogantní porodníci, kteří mají pocit, že matka nemá do porodu co mluvit, protože to nevystudovala, na druhé straně hysterické rodičky, které křičí hesla o "ukradených porodech" a porodníky považují za svoje nepřátele, kterým nejde o nic jiného, než nad nimi uplatňovat moc a porod jim pokazit. To se pak k nějakým kompromisům dochází jen velmi těžko. Na druhou stranu, když porovnám porody svojí mámy a svoje, myslím, že se porodnictví hodně posunulo v pozitivním slova smyslu. A nebo jsem měla prostě štěstí na porodnici.

6 0
možnosti
Foto

J23a66n13a 64M38a51j12o90v51á

29. 8. 2014 15:33

Je to strašně nové téma a je takové vykricene. To chce čas.

0 0
možnosti
Foto

:-)R^

Masivní poporodní krvácení jsem měla u druhého porodu a rodit doma, tak tu dnes nejsem.

4 0
možnosti
Foto

J29a91n83a 30M79a96j10o52v48á

29. 8. 2014 17:29

Tak a tím raději jsem, že jsem to napsala...

0 0
možnosti
Foto

Velmi rozumné Jano a hezky napsáno R^.V

1 0
možnosti
Foto

Odezdikezdimus v rození stejně jako ve všem :) Ale ono se to postupně vše srovná, i když to bude bolet jako mnoho jiných věcí :)

3 0
možnosti
Foto

J41a50n59a 51M75a56j27o25v22á

29. 8. 2014 12:52

Právě proto si myslím, že je dobré vědět, vědět a vědět.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.