Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J72a57n34a 73M98a81j95o13v21á

22. 8. 2014 21:44

Jako všechno, co si vlastní zkušeností poctivě oťapkáte.

1 0
možnosti
Foto

R^Už jsem si začínala myslet, že střídavka odezněla do ztracena... Zdravím.:-)

1 0
možnosti
Foto

J10a53n60a 82M26a30j86o94v50á

21. 8. 2014 21:28

Klárko, ta neodezní, u nás ještě u sedmičky nejsme :-) a asi mi už zůstane navždy - to je tou zkušeností.

Ale nějak se mi nakupily ty fotky. Ještě mám pořád nějaké v zásobě.

1 0
možnosti
Foto

Karmice jako blázen. Napsáno věciznale :-), s nadhledem, logicky a s velkým porozuměním všem zúčastněným...Pokud by oba rodiče fungovali dle "kamenů", tak bych se střídavky nebála...Jenže, ono to tak nefunguje...

4 0
možnosti
Foto

J35a58n70a 56M85a69j73o19v60á

21. 8. 2014 13:56

Johanko, díky a všechno nejlepší k svátku. :-)

K tématu ještě něco připíšu, jestli mi to nevypadne z hlavy.

0 0
možnosti
Foto

Za klíčové body považuji 2 a 7. 

Pokud není možná smysluplná domluva a je třeba to řešit soudem, pak je lepší udělat tlustou čáru a zapomenout. Jistě děti z mysli asi málokdo dokáže vymazat, ale ony si jednou najdou sami cestu a třeba zrovna k nám. S tím souvisí ta 7. Děti by měly být těmi soudci, kteří rozhodují. Jsou -li toho schopny samozřejmě.

1 0
možnosti
Foto

J76a13n14a 32M86a98j40o91v59á

21. 8. 2014 12:54

Dovolím si velmi se přimlouvat za 1. To je totiž ta "střelka" směřující k cíli a ta se nesmí ztratit - zvláště v konfliktech. Občas totiž fakt máte chuť se začít bránit, když ten druhý útočí a útočí. To vědomí, že je to celé pro děti pomůže to ustát. Ale taky pochopit okamžik, kdy nastane "sedmička" a přijmout ho.

0 0
možnosti
Foto

A kde jsou zbývající tři?:))

1 0
možnosti
Foto

aaa, chyba, díky.

2 0
možnosti
Foto

R^

Já jsem pro střídavou péči jen v případě, že: rodiče spolu umí komunikovat. Dítě je školního věku (do pěti let to nepovažuji za šťastný nápad) a rodiče bydlí v jednom městě (ideálně co nejblíže).

0 0
možnosti
Foto

Jenže pak by stačilo nekomunikovat jednomu...a co potom s dětmi?

2 0
možnosti
Foto

R^

To je nahoda, vcera jsem toto tema konzultovala s jednou osbou, ktere se stridava pece velmi dotyka. Ma deti dnes jiz dospele, ale chtela jsem znat jeji nazor a pocity, protoze to bylo poprve, co jsem se setkala osobne s nekym kdo ma/mel deti ve stridave peci.

Z jejich odpovedi mi bylo hodne smutno.

Jeji byvaly manzel je skvely tata a spolu jsou dodnes pratele, ale uz nikdy by nesla do stridave pece.

3 0
možnosti
Foto

J95a31n98a 21M93a15j20o20v15á

20. 8. 2014 23:22

My doma střídavé děti máme, resp. už se střídá jen jedno a to na tom dost trvá.

Občas nad tím přemýšlím, myslím, že jediný hodnotitel a soudce je čas. A i ten spíš vystaví účet o tom, jak se osvědčili dospělí.

3 2
možnosti

Jeste mi tam asi chybi kamen "Chcete to svemu diteti opravdu udelat?"

Mozna to vidim spatne a deti stridavou peci oceni, ale ja v nich vidim chudaky. Deti, co nepatri nikam, nikde nemaji ten opravdovy domov, zvlast pokud si kazdy z rodicu najde noveho partnera a poridi dalsi deti. Decko ve stridave peci se stane cizincem u svych vlastnich rodicu, porad jen "na navsteve". Jak by se asi libilo rodicum, kdyby takhle museli pendlovat mezi bytem sveho prvniho a dalsiho ditete?

11 0
možnosti
Foto

J65a20n60a 72M38a35j70o30v17á

20. 8. 2014 22:57

Viki, ono to tak není, resp. nevím o střídavých dětech, které by to tak vnímaly. To my dospělí to vidíme filtrem zkušenosti. Děti vůbec nerozumí dotazu, jestli chtějí mít "dvě postýlky". (ani jedno z necelých třiceti). Prostředí se přizpůsobí a jediné, co kritizují je jednání rodičů (většinou blbne jenom jeden). 

Ani jedno z dětí se neusazovalo u jednoho z rodičů proto, že by se cítilo "na návštěvě". Prostě to tak přinese čas.

Ale ona jsou ta klišé hodně zažitá - pro děti je fakt důležitější kontakt s mámou a tátou a ti dva by měli dobře vyřešit, jak jim ho nehlépe zajistit.

4 1
možnosti
Foto

Moc pěkně jsi to sepsala! Někdy bych brala, kdyby mne někdo vystřídal...

3 0
možnosti
Foto

J26a26n77a 15M80a17j84o13v69á

20. 8. 2014 22:58

No to ti věřím, vždyť to dobře znám.;-)

2 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.