Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KT

Ježikača

11. 4. 2011 11:09
ha, ha.

to máte za to. :-) když byla Myšura, která občas přišla s angoratou srstí plnou bláta (přes balkon bílé ložnice), koupali jsme tak, že jsem jí pomohla spadnout do vany, kolem které procházela po rantlu. jakékoli násilí v tomto směru trestala nekompromisně. její dcera už je krátkosrstější a urputnější, tam si na nějaké zákeřnosti netroufám vůbec. taky se olíže.

0 0
možnosti
JM

majova

11. 4. 2011 11:36
Re: ha, ha.

No, ten nas trouba uz zas za hodinu sedel ve vane a pozoroval odtokovou hadici od pracky, jestli odtud nepotece neco baaajecneho s praskem nebo tak :-). A to jsem ho zas hnala ja :-). Vyrovnano :-)

0 0
možnosti
C

Camino.

13. 4. 2011 2:58
Re: ha, ha.

Zadne ha ha, nekdy jde o zivot!!! Musela jsem ji strcit do rybarskeho naberaku (ta nejmrnavejsi Persanka, jakou si kdo dovede predstavit, nasla jsem ji polomrtvou pod rododendronem a nikdo se k ni nehlasil), prvni navsteva u veterinare stala 320.--$, antibiotika, neco proti bolest a sampon proti blecham. Mela chudina na prednich tlapkach vytrhane drabky (nevim, ktery zloduch ji to nechal udelat)...presto jsem ji mela na zadech a po premiere jsem si musela od souseda pujcit rybarsky "podberak" a sly jsme do sprchy...ha ha haR^

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.