Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

barracuda666

11. 4. 2011 18:52
Kočky a kocouři

moooc pěkné povídání "ze života" ;-DR^ téměř jako byste psala o našich kočičandách - zvláště povídání o vodě a koupání...dvakrát jsem musela jednu z našich "holek" koupat poté, co si způsobila "kočičí katastrofu" v přepravce...a jak se vždy zajímá o vodu ve dřezu, v umyvadle i ve sprchovém koutě, tak při koupání se tvářila jako na mučidlech a poté se mnou půl hodiny nemluvila, zalezla pod postel a poté přišla jen za cenu úplatku, kterému prostě nemohla odolat :-) těším se na další články z kočičího života :-)

0 0
možnosti
VK

hermionka

27. 3. 2011 12:26
krmeni

pekne :) ale jenom . cim ty kocky krmite ze maji v pul roce 4 kila?? nas kocur ma dva roky a ma cca 2,5 kg

0 0
možnosti
JM

majova

27. 3. 2011 19:50
Re: krmeni

Ragdollci jsou takoví obři prostě :-). Krmení masíčkem, samozřejmě...rozmazlenci malí :-).

0 0
možnosti
MP

kalkulajda

27. 3. 2011 11:02
Povědomé

Moje dvě číči (Britka+Sibiřka á 4-5kg) teď spinkají na posteli 200x140cm. Taky bych neměla šanci ulehnout. Jinak na klávesnici si mi nelehají, zato pravidelně sedají před monitor nebo TV s výrazem - já jsem tvůj hlavní program.

0 0
možnosti
JM

majova

27. 3. 2011 11:17
Re: Povědomé

no a co si budeme povídat. jsou. :-)

0 0
možnosti
A

Alfie

27. 3. 2011 9:15
Nádhera!!! :-)

Celý svět je jeden velký kočičí pelíšek, ano :-)

0 0
možnosti
JM

majova

27. 3. 2011 9:18
Re: Nádhera!!! :-)

Přesně tak :-). Děkuji :-).

0 0
možnosti
JL

jjyyy

27. 3. 2011 0:43
Kočky nejraději psaly na anatomické

klávesnici. Když to nebylo s úřady, nechával jsem jejich krásné básně mezi řádky mého textu.

0 0
možnosti
JM

majova

27. 3. 2011 9:18
Re: Kočky nejraději psaly na anatomické

Děkuji :-).

0 0
možnosti
MK

magdalenakryslova

26. 3. 2011 23:43
Jako kdybych

četla o svém kocourkovi.Pořídila jsem ho dceři, když ten předchozí zemřel.Nechala jsem se "ukecat" na křížence mainské mývalí a britského kocourka.No je mu rok a půl, váží 8,4 kg a veterinář mi řekl, že maiňáci dospívají ve třech letech a ještě přibere.Klávesnice ho neláká, ale dokáže bravurně otevřít lednici.Už umí i odstrčit židli, kterou tam dáváme.Teď sháním nějaké petlice na lednici, aby ji neotevřel.;-)

Je schopný splivnou cokoliv.A naučil se proseknout si mléko v krabici a napít se.Bohužel si ho občas z lednice "nevyndá" a já mám pak mléko ve všem8-o.Ale stojí to za to.Děkuji za hezký článek.

0 0
možnosti
JM

majova

26. 3. 2011 23:51
Re: Jako kdybych

No to je dokonalé, to našim kocourům radši ani říkat nebudu, sice nejsou tak velcí, ale zase jsou dva... ale tohle musí být dokonalé. Mainky jsou nádherné a britky taky, určitě máte doma naprostého zázraka :-), skoro bych ho ráda viděla :-).

0 0
možnosti
PK

H0PE1@seznam.cz

26. 3. 2011 22:32
To

bych neřekl, že spěj a nic nevnímaj. Náš kocour taky věčně někde chrápe a nechá se přenášet a překračovat. Ale když usne v mojí posteli a já si jdu potmě lehnout a on cítí, že o něm nevím a mohl bych ho zalehnout (a já o něm někdy fakt nevím) tak mňoukne a uteče. Ale jak zmetek ví, že vím, že tam je, tak se ani nehne a čeká.

0 0
možnosti
JM

majova

26. 3. 2011 22:36
Re: To

Někdy by mne zajímalo, jak poznají, že spím já...jakto, že někdy příjdou, já spím a oni si vedle mne v klidu lehnou a spí taky. A jindy mne vzbudí, že skočí na postel, tak "jakospím" a v tom okamžiku mám olízaný nos a vlasy...nikdy mne nebudí. Ale nikdy mi neodpustí fixlování :-).

0 0
možnosti
PJ

PájaZítra

26. 3. 2011 22:29
roztomilý povídání

čteno s pusou roztaženou oduchakcuchu, už se těším na další...

0 0
možnosti
JM

majova

26. 3. 2011 22:35
Re: roztomilý povídání

děkuji :-) moc.

0 0
možnosti
JT

Barry Goldwater

26. 3. 2011 22:18
Klávesnice je opravdu přitahuje

Kdysi jsem dělal nějaký spěšný překlad, která jsem měl ráno odevzdat. Asi ve dvě v noci, když už jsem skoro neviděl a ještě to vypadalo na 2 hodiny práce, jsem si šel udělat kafe. Vedle stolu s počítačem spala kočka, která se při mém odchodu ani nepohnula. Když jsem se s kávou vrátil a chtěl pokračovat v práci, nemohl jsem najít místo, kde jsem přestal. Na obrazovce byly série různých znaků a já se bál, že se položil počítač. Celkem tam bylo, pamatuji-li se to dobře, přes 40 stran nesmyslných znaků. Kočka spala na témže místě, kdy byla při mém odchodu. Když jsem ji začal vyslýchat, jestli o tom něco neví, urazila se a odešla spát jinam.

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.