Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

oldiess

7. 7. 2010 10:12
Tohle už jsem tady četl

před pár měsíci, takže to je buď nová verze nebo se to stává častěji?;-D

0 0
možnosti
JM

majova

7. 7. 2010 20:02
Re: Tohle už jsem tady četl

No nejspíš se to stává. Bude to taková holčičí specialita :-).

0 0
možnosti
W

Wendolene+

7. 7. 2010 1:26
Ikaros ne, Ikaros byl hlupak, ktery neposlouchal a

spatne dopadl...:-P

0 0
možnosti
JM

majova

7. 7. 2010 20:04
Re: Ikaros ne, Ikaros byl hlupak, ktery neposlouchal a

No a stejně tak to bývá s Pány Osudovými. Jak si jsou tak jisti, že můžou všechno, vezmou to až do oblak, až za hranice rozumna i nerozumna :-). A to je pak ten pád :-). A svatozář je v trapu :-)

0 0
možnosti
M

motylek_02

7. 7. 2010 1:15
:-)

:-) pekne napsane. Zive jsem ho videla, brisko a triko s kytickama ;-D Myslim, ze ono prozreni prichazi s vekem a zkusenostmi.

0 0
možnosti
FP

ferdapytlik

7. 7. 2010 1:24
Re: :-)

Prdlajs ........ zamiluješ se, i když budeš důstojná důchodkyně ....... a zase z tebe bude rozevlátá osmnáctka ;-)

0 0
možnosti
LO

L.Odarčenková.blog.iDNES.cz

6. 7. 2010 21:48
...

Taky si myslím, že tohle známe skoro každá. :-))) Hezký večer - Ludmila ;-)R^R^R^

0 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.