Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Seznamky v Česku - první střípky

Moje vzpomínky na seznamky jsou v čase trochu pomíchané. Tak prostě vytáhnu nějaké bez "ladu a skladu". Když jsem tohle psaní plánovala, mělo být veselé. Teď si nejsem zcela jista, jestli je to splnitelný úkol.

Seznamky jsou návykové. Jsou jako kouzelné zrcadlo v pohádce. Pořád doufáte, že v něm uvidíte to správné. To, co vidět (najít) potřebujete. To co vám schází. A máte-li trochu fantazie (a stačí opravdu menší než malé množství), prostě se probudí a alespoň občas vaši racionalitu přepere.

Vzpomínám si na období průzkumů. Osahala jsem si systém, uměla vybrat muže vhodné věkem, místem i stavem. Mým "sítem" okamžitě propadali ženatí. Nesoudila jsem je, ale milenkou jsem být prostě nechtěla. Poměrně brzy jsem v klukovských profilech objevila typické skupiny.

Dost silně byla zastoupená skupina "sportovci". Na fotkách byli na kolech, viseli na skalách, stáli v neoprénu na okraji mořského útesu, na raftu sjížděli jez. Člověk se jejich "výkonnosti" až lekl. Bez výjimky hledali sportovkyně. Někoho, kdo s nimi ujede jejich 10 000 kilometrů na kole. Vyloví z moře perličku ze dna. Skočí padákem přesně na cíl. Časem mi došlo, že ti "profili" jsou vesměs fajn. Prostě se rozvedli a našli si další náplň života. A zatímco my holky jsme kupovaly sešity dětem do školy, vybíraly kroužky a vzdychaly nad žákajdama, oni řešili nejlepší převodovky, nejlepší trasy a túry, nejlepší značku funkčního prádla. To se pak těžko kloubí s hledající holkou, která se zrovna hrabe z výchovy dětí a ve sklepě má zaprášené kolo značky eska.

Další lidnatá skupina jsou "pivaři". Fotečky z flámu dokazovaly, že pánský profil se umí bavit. Královsky. Jen mi to nepřišlo jako základní kvalita pro vztah s profilem holčičím, konkrétně mým. Mozku sice cosi našeptávalo, že se možná na mejdanech jen více fotí, ale halo efekt je halo efekt. Ten se těžko ukecává.

Fajn skupinku taky tvořili muži prezentující se "moje auto a já", "můj dům a já" :-). Věřím, že tohle "PR" našlo svoje příznivkyně.

Stejně si myslím, že za vše "může" naše neochota chovat se na internetových seznamkách jako ve skutečnosti. Představit si je jako "ulice", kde se můžete s někým setkat a nemá cenu se stylizovat, nemá cenu si na něco hrát. Stejně se na to totiž příjde. A možná jsme si tam ani nehráli. Možná jsme pro ty druhé jen vytáhli to, jak se vidíme sami. Jenže to je občas setsakra jiné než reálný pohled okolí. A hrozně chybí neverbálno. Úsměv, gesta, pohled, vůně. Jsme omezeni placatostí monitoru a plochostí slov. A hodně, opravdu hodně často vlastní samotou a bolestí z rozchodu či rozchodů.

Sešla jsem se jednou s chlapíkem, co byl ze stejného města. Sympatický vousáč se usadil naproti mně...dal si čaj...

...a do nejmenších detailů mi vylíčil rozchod se svou partnerkou. Nevynechal nic. Ani to, jak se ještě po týdnu vrátila pro papuče a zásobník na odličovací tamponky. Prostě si potřeboval povídat a povídat a povídat. Ještě nehledal. A nevěděl to. Nechápal, že na druhou schůzku jít nechci. Přiznávám, další detaily jsem vědět nechtěla.  Potkali jsme se asi za půl roku a s trochou rozpaků se k sobě hlásili. Druhé kafe už bylo ve veselém duchu. S úsměvem mi vyjasnil, že ví, jaký to byl tenkrát trapas a že se fakt choval jako zástupce domácího skotu. Já to tak přísně nesoudila. Prostě byl ještě smutný a "neodpoutaný". (Podobných setkání bylo víc). Rozešli jsme se spokojení. Nedávno jsem ho zahlédla ve městě. Šla vedle něj půvabná blondýnka a...nechci dělat drby...ale vypadali, že k sobě patří. Tak to má být.

Někdy se prostě ve virtuálním světě minete v čase. Nejste připraveni na vztah. Nebo není ten druhý. Někdy se minete v prostoru a ten skvělý člověk je od vás tisíc kilometrů. Já takhle potkala Anděla. Z vesmírného hlediska jsme se minuli o vlásek. Z lidského o světelné roky. Ale víte, jak je to s Anděli. Tenhle si rozhodně zaslouží samostatný článek. Tak příště.

Autor: Jana Majová | čtvrtek 2.9.2010 22:37 | karma článku: 14,59 | přečteno: 1911x
  • Další články autora

Jana Majová

Stalker

Žijeme silný příběh. Je zcela pravdivý a žijeme ho tak dlouho, že jsme už přestali vyhlížet jeho konec. Devastuje nám každodenní život, mění naši realitu. Tak se žije, když si vás vyhlédne někdo, kdo se rozhodl vám ničit život.

18.9.2022 v 23:05 | Karma: 36,70 | Přečteno: 3533x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Marie Milá (Šípková)

Jak je ten svět pomíjivý, že? Už týden mi svítí v kalendáři, že máš dnes narozeniny. A Ty? Ty se teď odněkud z vyššího levelu samotného Bytí nejspíš s nadhledem usmíváš. Marie.

3.2.2022 v 18:26 | Karma: 23,41 | Přečteno: 511x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

Hodně štěstí, zdraví, hodně štěstí milý Davide...

David oslavil třicátiny. Slavil s velkou radostí a chutí. Cože si to, milý čtenáři tohoto necovidového blogu myslíš? Že na tom není nic divného? Že třicitka je před tebou nebo za tebou a jako... no a co? Život jde dál?

26.10.2020 v 20:53 | Karma: 21,85 | Přečteno: 691x | Diskuse| Ostatní

Jana Majová

FAQ pro holky u šicích strojů

Nemyslím teď nás, zkušené harcovnice. Myslím mladé ženy, často maminky na mateřské, které bůhvíkde vyštrachaly šicí stroje a sedly k nim. Mají můj respekt.

20.3.2020 v 20:39 | Karma: 24,48 | Přečteno: 1200x | Diskuse| Ona

Jana Majová

Když peče celá zem, fandím.

Konečně vím, jak vám je. Vám všem, kdo jste soutěživí, fandíte hokeji, tenisu, házené, biatlonu, atletice, krasobruslení, čemukoliv. Protože já, nesoutěživá, jsem to neznala. Až teď. Teď se vší vervou fandím pekařům a cukrářům.

9.3.2020 v 18:41 | Karma: 27,29 | Přečteno: 687x | Diskuse| Ostatní
  • Nejčtenější

Tři roky vězení. Soud Ferimu potvrdil trest za znásilnění, odvolání zamítl

22. dubna 2024,  aktualizováno  14:47

Městský soud v Praze potvrdil tříletý trest bývalému poslanci Dominiku Ferimu. Za znásilnění a...

Studentky rozrušila přednáška psycholožky, tři dívky skončily v nemocnici

25. dubna 2024  12:40,  aktualizováno  14:38

Na kutnohorské střední škole zasahovali záchranáři kvůli skupině rozrušených studentek. Dívky...

Takhle se mě dotýkal jen gynekolog. Fanynky PSG si stěžují na obtěžování

21. dubna 2024  16:37

Mnoho žen si po úterním fotbalovém utkání mezi PSG a Barcelonou postěžovalo na obtěžování ze strany...

Školu neznaly, myly se v potoce. Živořící děti v Hluboké vysvobodili až strážníci

22. dubna 2024  10:27

Otřesný případ odhalili strážníci z Hluboké nad Vltavou na Českobudějovicku. Při jedné z kontrol...

Prezident Petr Pavel se zranil v obličeji při střelbě ve zbrojovce

19. dubna 2024  15:44

Prezident Petr Pavel se při střelbě na střelnici v uherskobrodské České zbrojovce, kam zavítal...

EU se od zemí jako Česko naučila hodně o Kremlu i Putinovi, řekla Leyenová

26. dubna 2024  18:09,  aktualizováno  18:29

Díky hořkým zkušenostem, které mají země ze středu a východu Evropy se Sovětským svazem, se...

Zkusil unést hocha ze školky, vydával se za jeho matku. Mladík dostal rok vězení

26. dubna 2024  18:16

Nejprve telefonicky a poté i osobně se čtyřiadvacetiletý muž snažil vynutit si vydání chlapce z...

Po havárii na koloběžce skončil v řece, bezvládného muže museli oživovat

26. dubna 2024  17:24

Bezvládného muže vytahovali krátce po čtvrteční půlnoci policisté z řeky Svitavy v brněnských...

V bytě mám cizího muže, volal majitel strážníky. Vetřelce našli v posteli s pivem

26. dubna 2024  17:05

Neznámý návštěvník se ve čtvrtek odpoledne objevil muži v bytě na českobudějovickém sídlišti Máj....

Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO

Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.

  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.