Diskuse

Dáme una

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jéžíš! Závist mnou lomcuje! Já bych tak tančila! V

1 0
možnosti
Foto

J44a14n36a 16M76a59j88o33v91á

12. 11. 2018 14:16

Všechno, co chcete, ještě, Bohunko, stihnete :-). Fakt.R^R^

1 0
možnosti

I26v85a 38M59a46r38k40o24v63á

9. 11. 2018 21:38

Závidím:-)...a přeju ještě hodně protančených bot...R^

1 0
možnosti
Foto

J10a95n80a 38M45a45j82o64v60á

9. 11. 2018 21:50

Děkuji a zodpovědně protančím vše, co se mi dostane do botníku :-).

0 0
možnosti
Foto

J78a68n98a 36M59a20j58o69v67á

9. 11. 2018 21:33

Děkuji, Dano. Vašemu malování se ovšem sotvaco vyrovná.

0 0
možnosti
Foto

R^ Moc pěkné, Jani!!! Však tanec je ověřená terapie i pro prevenci alzheimera, neboť zaměstnává obě mozkové hemisféry, o duševní svěžesti, radosti z pohybu a tělesné radosti ani nemluvím. Škoda, že mně nebylo dáno. Ale Ty si to užívej dosyta ;-)!

1 0
možnosti
Foto

J33a21n97a 89M42a11j33o31v65á

9. 11. 2018 21:35

No to si piš, jen si zapamatovat, který prvek následuje je pro mne náročnější než anglická slovíčka...ale možná už toho Alzheimera mám a proto si to nepamatuji :-)).

A neboj, nám taky nebylo dáno. Občas si vzpomenu na maminku, měla pro pohybové zmatení krásné přirovnání - "motáš se jak kačka v čepici". No...a tak se motáme :-).

Děkuji, že ses zastavila.

1 0
možnosti
Foto

Když já umím jen mazurku, trochu valčík a snad i polku (ale tam hrozí pád, když to moc rozjedu). Každý rok přetrpím waltz při sólo tanci s maturanty. Nicméně, chtěla bych tančit jak víla, ale to bych si nejdříve musela opatřit nějakého víláka.;-)R^

1 0
možnosti
Foto

J43a44n29a 75M56a71j17o73v77á

9. 11. 2018 21:37

jo, on se k Makové panence nějaký ten Emanuel hodí :-). Ale na druhou stranu, ta latina o které píšu je klidně i sólo babská záležitost. Kuba prostě tančí pořád :-).

Díky za zastavení, jestli se poštěstí a uvidíme se, testneme aspoň tu mazurku, tu už jsem pár let (asi třicet) netancovala :-)

1 0
možnosti

Ale to je milé :-) Tanec by byl asi jeden z mála pohybových aktivit, které by mě bavily, ale když já jsem takový dřevo ;-D

1 0
možnosti
Foto

J36a30n16a 40M42a86j81o25v18á

9. 11. 2018 21:40

Jani, klídek, já taky. To chce jen přetrpět první dva roky a pak se to začne lepšít :-).

Se mnou je to těžké, nejsem soutěživá, tak se mne špatně motivuje k nějakému sportu už odmala - je mi prostě jedno, že jsem poslední (někdo být musí, ne)? Baví mne jenom kolo, koloběžka a to tancování. Tak to bereme tak, že někdo chodí na tenis a někdo na parket. Moc se nám oběma líbí argentinské tango, ale na to se ani nezkusíme dát - je mezi námi fakt velký rozdíl výšky.

0 0
možnosti
Foto

Jedna z věcí, kterou neumím, je tanec. Už od tanečních jsem věděl, že to nepůjde a svou ženu jsem v začátcích upozorňoval, že jedna z věcí, kterou musí se mnou oželet, je tanec.

Pak to ještě jednou zkusila - psal jsem o tom blog - a šmytec.

Máš mou hlubokou úctu. A karmu

1 0
možnosti
Foto

.. ale za ten blog to rozhodně stálo, ten neměl chybu! ;-DR^

2 0
možnosti

Na tom všem něco bude, Jano. Moc rád bych tancoval. A jako bych to měl skutečně v těle. Při hudbě mi nohy chtějí samy poskakovat, ruce mi tlučou v rytmu bubnu do stolu, emoce mnou cloumají...ale...jakmile se mám rozpohybovat na parketu nebo kdekoliv jinde, kde je víc než já sám...je to děs...zdřevěním, ztěžkopádním, ztratím naprosto rytmus...a naskočí stud. Naprostý dřevo na tanec.

Jsem si říkal, že bych možná mohl zkusit taneční pro Pinocchia, ale neviděl jsem nikde nabídku;-D

3 0
možnosti

já to dávám sama, tedy nějaké to disko, ale v páru a ještě nějaké kroky, no to je konečná, ale moc bych chtěla ;-D

2 0
možnosti
Foto

R^;-)Tak zrovna klasické taneční mě moc nebavily. Když mi na přelomu zimy a jara začaly blokovat tréninky jazzu a moderny, měla jsem chuť se na ně vykašlat. Ale nedochodit kurz, který stál poslední zbytky rodinných úspor, a připravit mámu o roli gardedámy bylo nemyslitelné. V sedmnácti jsem byla ještě hodná holčička.;-)

1 0
možnosti
Foto

J50a43n69a 41M82a80j83o62v14á

9. 11. 2018 10:48

Vidíš a my to točíme pořád dokola, protože je to legrace. Pěkně sedmičku vína do košíčku, k tomu něco na zub, taneční boty do pytlíčku a jde se :-).

3 0
možnosti
Foto

Radost se má užívat kdekoli, třeba i na parketě;-)R^

3 0
možnosti
Foto

J15a17n46a 75M50a53j33o65v40á

9. 11. 2018 10:50

Jiti, ale musela bys nás vidět, občas se tak zamotáme, že to vypadá, že už nás nikdo neoddělí. A nedávno jsme se sami vyloučili z Latino party poté, co se dořítila omladina a my jsme tak drsně narušovali věkový průměr, že bylo lepší se vzdálit. Ale zážitek to byl úžasný.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.