Diskuse

Paní Nudlová

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^moc té paní, ač ji neznám, držím palceR^

z přímé zkušenosti z okruhu svých nejblžších vím jak je to složité

1 0
možnosti
Foto

Taky na ně dojde :--)

1 0
možnosti
Foto

Koukám, z čeho všeho se dá taky vytvořit článek...

0 0
možnosti
Foto

Třeba z nudlí, těstoviny jsou totiž nechutné ;-D

0 0
možnosti
AJŘ

U nás jsem Nudlbába já;-).Každé léto dělám ze 3 až šesti kilo mouky pro široké příbuzenstvo. V létě proto, že nadělám kolem sebe hodně bordela a venku to jen smetu, nebo to uklidí ptáci;-D.

1 0
možnosti
Foto

Vůbec nudle neumím, fakt jsem to ani nikdy nezkoušela. Tak máš můj obdiv. A příbuzenstvo má určitě radost :-).

A hodně zdraví k vám.R^

0 0
možnosti
Foto

Na "Nudle" (u nás tomu říkáme nudně "těstoviny") na sto různých způsobů nedám dopustit. A co se týká těch polívkových, tak mám ráda, když lžíce v hrnci stojí, protože nudle jsou prostě základ! Díky za pěkný článek, přeju fajn víkend na Moravu.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

Tobě taky fajn víkend. A nezmrzněte!

0 0
možnosti
MV

hezky pěkně. děkuju

0 0
možnosti
Foto

Ode mne (z mrazu) k vám (do mrazu) díky.

0 0
možnosti
JS

:-)takových Nudlových jen houšť !R^

0 0
možnosti
Foto

Souhlas, Jani. K tomu více zdraví.

K vám domů přejeme dobrý rok.

1 0
možnosti
Foto

R^Není nad domácí nudle, Jani. S láskou vzpomínám na ty od babičky. A paní Nudlové moc držím palce, ať je aspoň trochu líp:-)

0 0
možnosti
Foto

Každý držený palec je kus energie. Určitě dorazí. Díky R^

1 0
možnosti
Foto

Jani,R^a paní Nudlové tuplovaněVR^, protože nejsou nudle, jako nudle a ty co kloužou přímo do krku, umí málokdo!;-)

0 0
možnosti
Foto

Pokusím se vyřídit. A třeba si to přečte. Díky, Jitko :-)

1 0
možnosti
DV

D69a65v81i48d 11V61l36k

7. 1. 2017 7:04

krásné a lidské:-)Vdíky za počtení Jani

1 0
možnosti
Foto

Mám paní Nudlovou ve skupině lidí, kteří si zaslouží respekt. Stát se na ni vykašlal (a ona je opravdu vážně nemocná, tou nemocí, jejíž název se jen šeptá), ačkoliv se ochotně stará o celoživotní nemakačenky. A ona si našla cestu. Důstojnou a dospělou i když pro ni zřejmě často těžkou. To obdivuji.

1 0
možnosti
  • Počet článků 324
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 961x
Pro ty, co mne znají už vdanou (blog je založený dříve než moje manželství) jsem už spíše Pšejová.

Naprosto obyčejná ženská, jakých chodí po ulicích tisíce. Pozorovatelka světa a majitelka víry v lidskost.

Momentálně také zaujatá členka skupinky pohybující se kolem Davida. Mladého muže, kterého učinila vězněm ve vlastním těle svalová dystrofie a on se chce dělit o svůj příběh a zkušenosti.

Píšeme o tom i na facebooku:  https://www.facebook.com/DavidAGenetickyGolias/

Jsem k nalezení na:  jamajka117@gmail.cz.