Diskuse

Zapleteno do vánoček - komu bych dala tu třináctou?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FV

Mohla bys ji dát mně. Nám se vždy rozjedou, že vypadají jako ortopedická vložka do boty. Ani špejlování nepomáhá.

1 0
možnosti
Foto

J35a87n85a 14M91a43j49o68v38á

28. 12. 2016 15:05

A jsou dobré? Jana určitě umí báječné :-). Vyměním její recept na těsto za svoje pletení ze šesti, to se nerozjede ani za milion škopků dukátů, fakt. Díky.

0 0
možnosti
LI

R^Přeju jen samé nálady Létajících motýlů - celý příští rok.

Na chalupě mám Budleu, keř, neboli Comullu Davidovu - je to motýlokvětý keř. Krása od května do podzimu.

Teď bych potřebovala se pod ten keř posadit.

0 0
možnosti
Foto

J88a51n98a 75M35a76j97o54v73á

28. 12. 2016 15:06

Liduš, taky máme. U nás se mu říká motýlovník. Je nádherný a je pravda, že teďˇby se v plném květu hodil. Díky.:-)

1 0
možnosti
Foto

Jani, je moc dobře, když takové lidi máme. Blízko i daleko. Člověku někdy pomůže už jen to, že ví, že jsou. :-)

0 0
možnosti
Foto

J48a29n51a 97M23a54j28o30v24á

27. 12. 2016 11:12

Přesně tak, Ivi. Díky.

1 0
možnosti
Foto

Dvanáct vánoček, tak to bych fakt nedala. Já jsem upekla jen dvě. Mailů jsem rozeslala taky jen pár, mám radši osobní setkání, ale když to není možné, zaplať pánbůh za moderní komunikační technologie.:-):-):-)

0 0
možnosti
Foto

J22a27n10a 98M48a54j70o85v90á

27. 12. 2016 11:11

Však to taky považuji za "úchylku". Ale pekla bych jich i víc, ale už to v jednom dni a jedné troubě prostě nedokážu. Mail jsem vlastně zatím neposlala jediný...jen ty telefony.

Ale máte pravdu. Je fajn, že se dokážeme ozvat hned a kamkoliv, klidně na druhý konec světa.

0 0
možnosti

No Jani, to jsi napsala moc krásně! VR^A nebudeš tomu věřit, ale já mám taky takovou přítelkyni, a moc si toho vážím. Moc jsem od ní za dobu, co se přátelíme dostala. Místo vánočky jsem jí poslala takový obrázek-polštářek s kočkou, aby jí potěšil.

0 0
možnosti
Foto

R^Krásné...V:-) Já jsem vánočku nepekla, a docela jsem zalitovala, že ji na Štědrý den nemám na snídani...

Přátelé jsou cenní, ale... Já jsem zrovna ve fázi, kdy "musím sama". Většina těch, které jsem měla za blízké, zmizela v momentě, kdy ode mě už nešly opsat úkoly. Zbytek se vypařil poté, co se můj vysněný život rozpadl na milión střípků...

0 0
možnosti
Foto

Kláro, to se někdy stává. Hlavu vzhůruV:-). Některé střípky se dají sesbírat a vznikne z nich něco nového.

1 0
možnosti
Foto

Jano, takový přítel- přítelkyně, je dar a mají cenu zlata. :-)R^

1 0
možnosti

pod to se podepisuji,Jituš!R^

1 0
možnosti